Gå til innhold

TEST: AMD Athlon 64 FX-55 og 4000+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra test , men som forventet en svært liten ytelsesøkning spesielt med 4000 + som i realiteten er en låst utgave av den utrangerte FX 53 .

Joda både amd og Intel har nok møtt veggen ang ytelse og jeg synest det er betenkelig at det kommer så mange cpuèr med forskjellige navn men med praktisk talt samme ytelse , eneste er at du betaler skyhøye priser for nesten ingen ting i forhold til de "nest beste".

Vi må vel bare innse at noen stor ytelsesforskjell ikke kommer før det blir fart på dobbelprosesorne .

Lenke til kommentar
Bra test , men som forventet en svært liten ytelsesøkning spesielt med 4000 + som i realiteten er en låst utgave av den utrangerte FX 53 .

Joda både amd og Intel har nok møtt veggen ang ytelse og jeg synest det er betenkelig at det kommer så mange cpuèr med forskjellige navn men med praktisk talt samme ytelse , eneste er at du betaler skyhøye priser for nesten ingen ting i forhold til de "nest beste".

Vi må vel bare innse at noen stor ytelsesforskjell ikke kommer før det blir fart på dobbelprosesorne .

Enig. Her kan man nok spare noen høvdinger på å kjøpe en modell eller to under og klokke den opp tilsvarene skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

hva skjedde med XP2800 prosessoren, jeg har denne og gledet meg til å lese testen, men fant den ingen steder. burde det ikke også bli testet med 3dmark03 og ikke bare 05' ? hva med en CS:Source stress test ?

har også samme skjermkort så det var litt skuffende å ikke se prosessoren min med.

Epz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...