iDEA-L Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hei... Vurderer å gå til anskaffelse av en stue-pc, og har kikket litt på MPX MediaStation og lurer på om noen har noen erfaringer med denne..? Funker den som den skal? Fordeler/ulemper? Bråker den mye...? Vil primært ha en ferdig oppsatt pc som bør være stille, enkel i bruk, og ha alle de vanlige funksjonene... Noen andre alternativer jeg heller burde vurdere? -- @ Endret 19. oktober 2004 av iDEA-L Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 "Nei, den har jeg ikke sett..."? Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Akkurat, denne har jeg ikke sett. Men er den ikke litt dyr til å være barebone? Litt uklart hva som følger med, eller? Ellers: ganske så interessant.. Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Hmm... Vet ikke... Hvis man utvider den til 512MB minne, og 250GB disk, som jeg tenker å gjøre, blir det 6600,- inkl mva... Er det dyrt....? Er jo bare 2.4 GHz Celeron i den. Noen som har en formening om denne duger? Og om det er mye støy fra den medfølgende boxed-viften...? -- @ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå