Gå til innhold

Club3d 6800 nu Erfaringer?

garfunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har club3d 6800 funker som bare det.. åpnet til 16pipelines & 6vertexshaders, kjører på 420/940 rundt 12k 3dmark.. bruker 60.85 drivere elns. hadde litt problemer med kortet en stund, trodde det var ødelagt siden grafikken hakket hvert sekund.. fant fort ut at du må stille 2d & 3d clock lik! skiftet til artic silver 5 bak kjøleblokken for litt bedre temp.. må si meg meget fornøyd med kortet!

Lenke til kommentar
så det bråker ikke så veldig heller egentlig med orginal kjøler? ikke sant?

har hørt om de her 66.71 driverne eller noe sånt? funker de bra?

bråker vell litt, kommer ann på øret som hører! vet ikke om driverne.. funker sikkert like bra som på andre 6800kort! hvorfor spør du om alt dette egentlig ? har du 6800 ? isåfall test selv :mad:

Lenke til kommentar

Mitt kort går som et skudd. Har åpna både pipelinesa og shaderen uten antydning til artifacts. Og hva gjelder støyen så har man jo expertool som man får lasta ned fra gainward, og kan justere støyen etter eget behov.. ittjno problem, og kjøleren er en stor klump ja.. de fleste 6800NU kort kom visst med referansekjøler, og denna var bare herlig :)

Kjører forresten 66.71 driveran, syntes det var de som funka best.. men det e vel neppe mulig å se forskjell though, men den klokka jo faktisk bedre med de driveran også. Var rimelig sikker på at drivere ikke sku ha no å si, men æ klager ihvertfall ikke :D

Lenke til kommentar
Mitt kort går som et skudd. Har åpna både pipelinesa og shaderen uten antydning til artifacts. Og hva gjelder støyen så har man jo expertool som man får lasta ned fra gainward, og kan justere støyen etter eget behov.. ittjno problem, og kjøleren er en stor klump ja.. de fleste 6800NU kort kom visst med referansekjøler, og denna var bare herlig :)

Kjører forresten 66.71 driveran, syntes det var de som funka best.. men det e vel neppe mulig å se forskjell though, men den klokka jo faktisk bedre med de driveran også. Var rimelig sikker på at drivere ikke sku ha no å si, men æ klager ihvertfall ikke :D

Bruker du experttool programmet til gainward på et Club3d kort?

Lenke til kommentar

Kjører forresten 66.71 driveran, syntes det var de som funka best.. men det e vel neppe mulig å se forskjell though, men den klokka jo faktisk bedre med de driveran også. Var rimelig sikker på at drivere ikke sku ha no å si, men æ klager ihvertfall ikke  :D

Javisst funker det. Gainward er bare flinkere enn club3d til å mekke sånt tydeligvis, var ikke særlig med småtterier og godiser som fulgte med skjermkortet.. men sia gainward e så snille å stiller opp kan æ jo ikke si nei :p

Lenke til kommentar

Kjører forresten 66.71 driveran, syntes det var de som funka best.. men det e vel neppe mulig å se forskjell though, men den klokka jo faktisk bedre med de driveran også. Var rimelig sikker på at drivere ikke sku ha no å si, men æ klager ihvertfall ikke  :D

Javisst funker det. Gainward er bare flinkere enn club3d til å mekke sånt tydeligvis, var ikke særlig med småtterier og godiser som fulgte med skjermkortet.. men sia gainward e så snille å stiller opp kan æ jo ikke si nei :p

Hehe, det visste jeg søren meg ikke.

Jeg trodde programmene til gainward var kun for gainward jeg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...