tomlundb Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hvor kan man åpne en sperret mobil (blocked)? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hos et autorisert serviceverksted? Vurdert å ringe support-telefonen til produsenten for hjelp? Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Bra du kom den amerikanske saken. Dette er internasjonalt! Telefonen er kjøpt i Managua, Nicaragua. Billig der bort. Telefonen selges ikke i Norge. Dens navn er Sendo M551. Veldig bra, liten og lett. Enkel i bruk osv. Bare min dumskap som rotet med NCK spørsmålet. Først etter at den ble blokkert fant jeg ut at hvis man gjorde feil 10 ganger låste den seg. Dette fant jeg altså på hjemmesiden etterpå.. Jeg har forstått at man må ha en datakabel og et program ...... og så??? Men hvis noen i Norge kan fikse dette hadde det vært bra. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sjekk på Unlock.no ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå