Gå til innhold

Nytt skjermkort til AMD 64 3200+

wim

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort til pc'en min (en AMD 64 3200+ / nforce 3 250+gb)

Jeg tenker 6800gt eller 800pro ellerno. Hva er best å kjøpe med tanke på ytelse/pris. Kan noe f.eks. softmoddes? Jeg har ett 96ooxt fra før av, vil det i det hele taatt være noe poeng å kjøpe nytt? Jeg spiller mye spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjører selv med eit 9600xt kort har ingen problemer med dei fleste spill. dei nyeste skjermkortene er egentleg kun for FPs freeks og spill i doom 3 klassen!

men eg ville nok oppgradert, men det er ikkje nodvendig å kjøpe det råeste. eg ville heller skaffet et radeon x700 xt eller GeForce 6600 GT det vil la deg spille alle spill som finnes og litt til uten noe problem.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort til pc'en min (en AMD 64 3200+ / nforce 3 250+gb)

Jeg tenker 6800gt eller 800pro ellerno. Hva er best å kjøpe med tanke på ytelse/pris. Kan noe f.eks. softmoddes? Jeg har ett 96ooxt fra før av, vil det i det hele taatt være noe poeng å kjøpe nytt? Jeg spiller mye spill.

Hvis du skal ha et high-end kort, så er ikke dette et dumt valg: Sapphire Radeon x800Pro VIVO.

Har selv kortet, og det kan softmoddes, noe jeg også har gjort, og mange andre, har enda ikke hørt om noen som har ødelagt kortet (veit ikke om det engang er mulig på denne måten), er veldig trygt å gjøre dette da man bare flasher ny bios.

Kortet må du ut med en 3500,- for vel.

Jeg er veldig fornøyd med kortet og ytelsen, spesielt etter softmodding.

Kortet du har nå står ikke akkurat i stil til CPU ;) Lover deg at du får en veldig bra økning i ytelse om du går til innkjøp av et x800 kort.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...