Heimen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg vil bare anbefale ett kanonbra band som heter Staind. For de som liker hard musikk bør man høre de to første platene "Dysfunction" og "Tormented" og for de som liker det litt roligere på noen av låtene bør man skaffe seg "Break the Cykle" og "14 Shades of Gray". De har også spilt inn Mtv Unplugged der vokalisten virkelig gjør en helmaks jobb. Kan også nevnes at det var Fred Durst i Limp Bizkit som "oppdaget" de da de varmet opp for Limp. For de som ble avskrekket av den siste setningen kan jeg si at de er ikke samme sjangeren i det hele tatt, de sammenlignes ofte med Soundgarden (der Chris Cornell, vokalist i Audioslave) var vokalist på¨begynnelsen av '90tallet. "Mudshowel", "Take It", "Epiphany" og "Can't Believe" er sanger som representere stilen til Staind Noen som er enige med meg i at Staind er bra? Lurer spesielt på hva eventuelle nye lyttere vil synes om bandet. Edit: Glemte sangen "So Far Away" Endret 19. oktober 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har aldri likt det bandet. Kjedelig.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Staind er OK. (men ikke noe mer) Men man kan ikke forvente så mye av et band som er oppdaget at Fred Durst, men de er mye bedre enn Limp Bizkit da... Endret 19. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Staind - Outside Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, jeg liker Staind. Helt grei musikk. Men i det siste har jeg bare åpnet veiene for andre band, så de har havnet et stykke ned på playlista nå. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Staind sin versjon av Nothing Else Matters er nydelig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hørte på det før, ikke så mye nå lenger. Men noen sanger er geniale. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Staind sin versjon av Nothing Else Matters er nydelig. Det er helt sant. Den er vakker. Men Staind er generelt rimelig kjedelig, selv om de har mange kule riff. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 syns Outside er kjempefin væffal Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har hort om de, men ikke noe mer... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har aldri likt det bandet. Kjedelig.... Hopper på den der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Støtter at de er "helt ok". Ikke vondt å høre på, men aldri noe jeg hadde brukt penger på. Liker ikke stemmen på fyren. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Staind er jo kanonbra Hvertfall det gamle de har laget, mye av det nye er også bra... Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Staind ja.. lenge siden jeg har hørt på. Er ganske grei musikk. Blir kanksje litt "klissete" innimellom, kan bli litt mye "syterock" synes jeg. Men, er helt ok i mindre doser. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kjøpte faktsik "Break the cycle". Har aldri angret på det. Mye god musikk for pengene.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Staind sin versjon av Nothing Else Matters er nydelig. Det er helt sant. Den er vakker. den er bra ja. den på MTV icon: Metallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå