-Tralz- Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Heisann. Mitt første innlegg WOOHOO , hehe. Jeg er på leting etter et nyt hovedkort pluss minne, noe som rocker. Det som jeg driver med er å lage 2D og 3D ting pluss litt video redigering, pluss man må jo spille litt for å holde mote oppe . Når det gjelder hvem som er produsenten så tar jeg bare spring fart og ****** i det, har prøvd å finne noe der ute på markede, men det er så mye at man kan bli gal. For de som vill vite litt mer om hvilken type skjerm kort jeg kommer til å bruke så kommer det til å bare bli Geforce kort, på grunnen av noen overvåking programmer som jeg har her som kan bare kjøres med det. For dem som lurte bare. Hvis det er noen som kunne komme med noe bra forslag så hadde det vert kjempe fint folkens . Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du ikke gir oss noen navn på ditt hovedkort\socket-type så er det litt vanskelig å anbefale noe. Lenke til kommentar
-Tralz- Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ah der sa du noe som jeg glemte, det som jeg har nå er en 3 Ghz Pentium 4 PC 800 Socket 478 Lenke til kommentar
cerox Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 kankje dette kan vere noe? koster skjorta men..... https://prisguiden.no/produkt/3492 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) minne og HK Endret 19. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
cerox Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 minne og HK Har hatt tidlegere komp problemer mellom asus hk og twister minne. så ver sikker på at disse passer sammen (sjekk med asus først). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå