Gå til innhold

Forsikring av mobil


Anbefalte innlegg

Har per idag Netcom Talk abonnement som jeg skaffet meg for halvannet år siden. Bindingstiden gikk ut i februar og siden da har jeg vært ute etter å finne meg nytt abonnement el.lign. Ting går altså ikke så fort, men jeg har delvis blitt værende hos netcom av den grunn at jeg har hatt telefonene mine forsikret med netcoms Totalforsikring (og fint var det da to telefoner har blitt hhv. stjelt og ødelagt siden i fjor sommer).

 

Jeg har sett meg ut Talkmore som et greit alternativ for en fattig student (meg!), men da jeg akkurat har kjøpt meg ny telefon vil jeg gjerne ha den forsikret. Er det noen som har noen tips eller råd om forsikring for oss som ikke følger telenor eller netcoms abonnement?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker Vesta jeg.

Ingen problemer med de. Med en gang telefonen ble ødelagt så fikk jeg penger til en ny. Måtte ikke engang sende den inn.

Veldig bra forsikringsselskap.

De har egenandel på 1000,- da.

Kjøper du tlf. til 2000,- får du 1000,- igjen.

Får du igjen nyprisen, eller "nå-verdien" om tlf'n går til H....?

Lenke til kommentar
Hva dekker reiseforsikringen? Dekker den både tyveri og uhell?

ja.

europeiske gjør det, har selv fått ødelagt et kamera. som jeg fikk erstattet.

innenfor rimelighetens grenser da selvsagt.

 

Men det beste er å tegne den som verdisak, bedre dekning kan du ikke få på en mobiltelefon.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Bruker Vesta jeg.

Ingen problemer med de. Med en gang telefonen ble ødelagt så fikk jeg penger til en ny. Måtte ikke engang sende den inn.

Veldig bra forsikringsselskap.

De har egenandel på 1000,- da.

Kjøper du tlf. til 2000,- får du 1000,- igjen.

Får du igjen nyprisen, eller "nå-verdien" om tlf'n går til H....?

Jeg hadde en Nokia 3660. Den ble ødelagt. Jeg trodde ejg skulle få igjen Prisen jeg kjøpte den for-1000,-

Men den butikken de sjekka opp for nåværende pris hadde ikke 3660. Så da fikk jeg nå prisen av en Nokia 6600-1000,-

Jeg hadde kjempe flaks og fikk igjen 200,- mindre enn jeg ga for den.

 

Men det er da tydelig at de går for nå prisen og ikke kjøpesummen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...