CrackaBoi Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Jeg har en AMD Tbird 900 (200mhz bus), 256 133mhz ram, og litt annet greier. Har hatt Abit KT7RAID nå i et år, og er drittlei alle problemene. Så nå leter jeg etter et hovedkort som passer med mine komponenter (altså ikke ddr-ram). Det må være så stabilt og problemfritt som mulig.. Takker Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Jeg har en 1.4 på et Abit KT7A... Hakke hatt et eneste problem med det!!!!!! Dette støtter ikke DDR, bare SDRAM....... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Sjekk ut Msi k7t-turbo. Begynner å bli billig nå om dagen og jeg har aldri hatt noen problemer med det eller andre pc'r jeg har byd med kortet. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 har et asus a7v133...fjellstøtt...har aldri opplevd krasj relatert til hovedkortet..støtter AthlonXP med en biosupdate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå