moray Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Legger merke til at komplett ikke fører Barton lenger i socket A prosessorer. De fører bare Sempron. Noen som vet hvorfor? Er ikke disse dårligere enn Barton'ene? 256 KB cache vs. bartons 512 KB cache osv.. -->Link<-- Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 De er tatt ut av produksjon så de er nok vanskelig å skaffe. Blir bare Sempron til socket A fremover nå Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fordi Barton etterhvert vil bli faset ut. Fortsatt mange andre butikker som har Barton cpu'er, Komplett er ikke den eneste butikken i Norge vet du Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 I og med at komplett er så stort og har så høy markedsandel (omsetning 1327 millioner i Norge i 2003) regner jeg med at de andre webshoppene vil følge etter og slute å selge Barton innen kort tid. Synes bare det er litt betenkelig at AMD gir ut en prosessor til den populære socket A som er dårligere enn den forrige. Hvis årsaken er at de er billigere å produsere vil de fortsatt ha hatt store utviklingsutgifter på Sempron. Markedstriks for å folk til å skifte socket, og dermed mersalg? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Psdata har massevis av XP Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Psdata har massevis av XP Netshop og så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 itbutikken.no har jo grom-utavalget! Simen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Joda sikkert mange som har dem , men jeg gadd ikke sjekke alle Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Har sett at det er mange butikker som fremdeles har barton, men snart er det vel tomt, og jeg synes bare det er betenkelig at barton'en blir erstattes med en dårligere CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå