Gulliksen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei! Jeg har mange bilder fra en klassetur som jeg gjerne skulle lagt ut på nettet. Men gidder ikke bare legge bildene løst ut på nettet, jeg vil ha de i et skikkelig galleri. Jeg har prøvd det galleriet i photoshop men jeg syntes ikke det var noe bra. Det jeg vil ha er et galleri hvor jeg kan dele bildene inn i flere "bildegrupper" f.eks tur til dit, fest der osv.. Har sett et type web galleri som flere bruker. Hvor det går ann å dele inn i flere "grupper", du kan legge kommentarer til bilder, de mest viste bildene blir vist på forsiden og noen tilfeldige bilder blir vist. Er dette noe som ligger ute på nettet som jeg kan laste ned eller må det mye koding til? Vet ikke om det er PHP eller html/css det galleriet er så viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne Håper på hyggelige svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 HER har du ett veldig bra galleri. Dette er veldig enkelt og sette opp og gjør det veldig enkelt og holde styr på alle bildene dine Og om du ikke skulle like dette kan du se litt på HOTSCRIPTS.COM og se om du finner noe der Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gallery er et veldig bra som ikke behøver mysql, og man kan lage fler album i et album Coppermine (søk på google) er ett annet som jeg ikke har prøvd enda, men der må man ha mysql. Her er det egne kategorier. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ok Det vil si at jeg bruke min konto hos home.no til å vise galleriet ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 http://coppermine.sourceforge.net/ <= Genialt galleri om du har tilgang til PHP og MySQL. Bruker det sjøl, og digger det Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, dette ble jeg klok på Her var det veldig mange forskjellige filer.. Noen som vet åssen dette gallery funker? Jeg har aldri vært borti gallerier før Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Følger med en fin manual som tar for seg de forskjellige stegene i installasjonen. (gallery\docs\index.html) Les den så skjønner du nok litt. Sitter du fortsatt fast kan du spørre her/php delen eller på gallery sitt forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå