vizit Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Går det ann å få seg barn? Når mannen har hvit hår forblir det seg hvit,kan man ikke farge håret? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Går det ann å få seg barn?Når mannen har hvit hår forblir det seg hvit,kan man ikke farge håret? Skal vel kunne bli yngre igjen ved å donere en viss sum penger til guden Avo Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hvilket spill? Fable - som det også står i overskriften til denne tråden kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm. Er barn på spillet. Og kan ikke drepe folk. Har jeg last**Kjøpt* Barneversonen eller no? Er noob i spillet ja.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm. Er barn på spillet. Og kan ikke drepe folk. Har jeg last**Kjøpt* Barneversonen eller no? Er noob i spillet ja.. Du blir eldre etterhvert, så det er ikke noe å tenke på Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm. Er barn på spillet. Og kan ikke drepe folk. Har jeg last**Kjøpt* Barneversonen eller no? Er noob i spillet ja.. Du blir eldre etterhvert, så det er ikke noe å tenke på Good. Kan man liksom la Xboxen stå på? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 drepte hele byen en gang jeg også festlig det! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En liten ting jeg lurer på: Hvilken sveis skal lad ha for at damer skal syns han er pen? Lenke til kommentar
tjomsaas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 riktig kombinasjon av tatoveringer er VELDIG effektivt på om folk er tiltrukket av deg eller ikke. På den annen side, hvis du har horn, røde øyne som lyser, fluer som surrer rundt huet ditt og noen røde greier rundt beina dine når du går (og står. veit ikke om det skal være røyk, flammer eller noe jeg ikke har tenkt på enda) så kan det bli litt verre siden folk nesten alltid stikker av med en gang de ser deg.... (i mitt tilfelle iallefall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå