Gå til innhold

Fable: Det ondeste du har gjort?

zypher_ut

Anbefalte innlegg

Jeg får vel begynne da:

Det var en kar som sa noen stygge ting om meg i Oakvale. Jeg ga han fingern og tok en pils. Etter 14 pils ble jeg ganske brisen og spydde 3 ganger. Så kom den samme karen tilbake med en enda frekkere bemerkning om utseendet mitt (han likte vel ikke horna eller de lysende øynene da..), noe som gjorde meg enda mer forbanna.

Jeg ba han om å følge etter meg, noe han gjorde. Jeg fant en avstedsliggende plass der ingen så oss og ga han en på trynet. Han begynte nesten å grine mens han ropte på vaktene som kom løpende ganske fort. Jeg skyldte på han og nekta å betale noen bot, noe vaktene mislikte, så de begynte å slå.

Jeg liker jo ikke at noen står og slår på meg, så jeg tok igjen. Vakten ga seg ikke da heller, og det endte med at han fikk seg en del slag og strøyk med. De andre vaktene i området syntes ikke det var spesielt snilt gjort av meg, og angrep meg alle sammen. Jeg dro opp Sword of Aeons og smalt til dem en etter en. Men de ga seg ikke. Det kom bare fler og fler. Jeg ble jo så klart bare mer og mer forbanna.

Det hele endte med at jeg slakta HELE byen. Jeg dro derfra og blei i Bowerstone i noen dager. Da jeg kom tilbake var visst ikke vaktene sure lengre, og bota mi (på 117.000 gold) hadde visst blitt glemt. Jeg syntes det var litt rart, men tenkte ikke mer over det. Nå har jeg kjøpt opp hele byen, som kan sies å være litt folketom ;)

Edit:

Det er forresten ganske kjekt å kunne hente 13.000 i husleie hver 4 dag :p

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, genialt :thumbup:

Jeg tok her om dagen og prøvde meg på dette trikset:

"Buy a spade. In the Guild, choose a new Quest and choose to Boast about it. You will be transported to the Boast Podium in Lookout Point. A group of people should flock to you and cheer. Step off the podium and find a diggable patch of ground. Now dig. Every time you dig, the characters in the area will be reloaded; as this is the only place in the game where human NPCs are randomly generated, the generation process will be repeated and more people will spawn. Continue doing this until you have a huge crowd of people, then pull out a Trophy and show it off to the amassed onlookers for huge amounts of Renown points.

Additionally, killing masses of them at a time with magic will net you a large Combat Multiplier and a nice chunk of experience, but you will only earn Evil Points for one person for each group slain in this fashion, making it an easy way to kill a lot of people but keep the Evil Points to a minimum.

Note: Your XBox may lag if there are too many NPCs on-screen at once; therefore, 100 is a good recommended upper limit of NPCs".

Fikk nesten 90 personer til å stå å juble på meg, så tok jeg fram sverdet og slakta alle som en :) Ble maks ond, og fikk noen voldsomme horn og øyne! Ser jo ut som satan sjøl, hehe... Nå skal jeg prøve å få meg noen skikkelig onde tatoveringer. Regner med at kona ikke blir spesielt glad da, så det ender vel opp med skilsmisse og litt god gammeldags konemishandling :!:

Lenke til kommentar

Jeg liker å vise frem noen av trofeene mine (med mitt utseende er det eneste måten å få folk til å gjøre noe annet enn å løpe hylende vekk). Så blir det alltid noen hjerter, slik at jeg kan få folk til å følge etter meg. Med en sju åtte stykker som bedører meg er det på tide å legge i vei gjennom skogen, opp til tempelet, og ofre de stakkars fjolsene som bedårer meg til den onde guden.

(Ellers dreper jeg jo stort sett alle jeg ser og kjøper husene deres, men dette gjøres jo for vinnings skyld, ikke av ren og skjær ondskap, og teller liksom ikke)

Lenke til kommentar
Jeg får vel begynne da:

Det var en kar som sa noen stygge ting om meg i Oakvale. Jeg ga han fingern og tok en pils. Etter 14 pils ble jeg ganske brisen og spydde 3 ganger. Så kom den samme karen tilbake med en enda frekkere bemerkning om utseendet mitt (han likte vel ikke horna eller de lysende øynene da..), noe som gjorde meg enda mer forbanna.

Jeg ba han om å følge etter meg, noe han gjorde. Jeg fant en avstedsliggende plass der ingen så oss og ga han en på trynet. Han begynte nesten å grine mens han ropte på vaktene som kom løpende ganske fort. Jeg skyldte på han og nekta å betale noen bot, noe vaktene mislikte, så de begynte å slå.

Jeg liker jo ikke at noen står og slår på meg, så jeg tok igjen. Vakten ga seg ikke da heller, og det endte med at han fikk seg en del slag og strøyk med. De andre vaktene i området syntes ikke det var spesielt snilt gjort av meg, og angrep meg alle sammen. Jeg dro opp Sword of Aeons og smalt til dem en etter en. Men de ga seg ikke. Det kom bare fler og fler. Jeg ble jo så klart bare mer og mer forbanna.

Det hele endte med at jeg slakta HELE byen. Jeg dro derfra og blei i Bowerstone i noen dager. Da jeg kom tilbake var visst ikke vaktene sure lengre, og bota mi (på 117.000 gold) hadde visst blitt glemt. Jeg syntes det var litt rart, men tenkte ikke mer over det. Nå har jeg kjøpt opp hele byen, som kan sies å være litt folketom ;)

Edit:

Det er forresten ganske kjekt å kunne hente 13.000 i husleie hver 4 dag :p

aner man jeger historier?? :whistle:

Lenke til kommentar

En gang hadde jeg våpnet framme i en by noen sekunder, fikk litt tilsnakk av en vakt da...

er det ondeste jeg har gjort til nå :innocent:

Skal runne det som snill før jeg går over til the darkside.

(bildet ble veldig dårlig da opptagerprogramvaren min har slått seg litt vrang og jeg måtte ta bildet fra komprimert video)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg også har Fable, det er noe jeg lurer på:

1. Hvordan har man sex? :roll:

2. Hvordan kan man drikke øl?

3. Hvordan gifter man seg?'

OnTopic: Et av de første oppdragene så skulle jeg hjelpe

noen folk i parken med en svær bie, etter jeg hadde tatt bia

så slaya jeg alle sammen som klappa for meg. ;)

Lenke til kommentar

1. For å ha sex må man være gift. Bare fortsett å gjør forskjellige "gester" mot mannen/eller kona di ved siden av en seng i et hus du eier, så vil denne personen til slutt spørre om du vil "hvile beina litt" eller noe sånt :p

2. Øl fås kjøpt i alle taverns. Drikkes på samme måte som du spiser paier eller kyllinger etc.

3. Finn en person medf hjerte over hodet. Gjør forskjellige flørte-gester mot personer og/eller gi ham/henne gaver. Til slutt blir hjertet kjempestort og vedkommende kan finne på å si noe slik som " i need a ring" eller noe sånn. Så gir du bare denne personen en giftering, og gifter deg :yes:

Ellers er jeg stort sett ond hele tida, dvs jeg dreper alt som kommer i min vei - sivilie såvel som røvere :)

Lenke til kommentar
3. Finn en person medf hjerte over hodet. Gjør forskjellige flørte-gester mot personer og/eller gi ham/henne gaver. Til slutt blir hjertet kjempestort og vedkommende kan finne på å si noe slik som " i need a ring" eller noe sånn. Så gir du bare denne personen en giftering, og gifter deg

Ser damene på om det er uekte ring eller ekte ring?

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Ja, han liker deg!

Hvis du snakker med han litt mer vil han ha en ring!

Mitt tips er å løpe så langt vekk du kan hver gang du møter han!!!

Å? Hvorfor løpe? Han lager jo kule gryntelyder når man..

err..

glem det... ;)

(Har ikke prøvd det selv, bare lest det, noen som har prøvd? :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...