hemo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 I norge går som oftast første gir til venstre og opp. Kva med engelske bilar? Du sit på høgre side i bilen, sant... Er det då mest vanleg å ha første gir til høgre og opp? ..for gass-pedalen er framleis til høgre, sant? Gass, brems og clutch (skrives det så?) er montert likt som hos oss, ja? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Interessant tema... Det lurer jeg også litt på. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 I norge går som oftast første gir til venstre og opp.Kva med engelske bilar? Du sit på høgre side i bilen, sant... Er det då mest vanleg å ha første gir til høgre og opp? ..for gass-pedalen er framleis til høgre, sant? Gass, brems og clutch (skrives det så?) er montert likt som hos oss, ja? Alt er likt, bortsett fra rattets plassering. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Da tror jeg du sliter med å rekke bort til pedalene. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Da tror jeg du sliter med å rekke bort til pedalene. :!: *Latterkrampe* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Da tror jeg du sliter med å rekke bort til pedalene. AHAHAHAHAHAHA, Dagens! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 det der bør seriøst bli gullkorn Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Rattet er på gal side, samme er pedalene, men de er ikke speilvendte.. Gasser og bremser med høyre fot, cluthcer med venstre. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Gir, då? 1. opp til høgre eller venstre? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Da tror jeg du sliter med å rekke bort til pedalene. :!: Gullkorn* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Da tror jeg du sliter med å rekke bort til pedalene. Pwened, Armalite66! :!: Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da tror jeg du sliter med å rekke bort til pedalene. Pwened, Armalite66! :!: Javel... Ville ikke si noe, da jeg ble så overasket over det lave nivået på intelligensen hos denne personen. Han er tydeligvis ikke alene. Litt trist egentlig... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Under "Teknologi & Vitenskap" ..ikkje humor og skittkasting (les gjerne retningslinjer eller søk hjelp) Er det nokon som veit om nøkkelen normalt sit på høgre eller venstre sida av rattstammen? Går første gir opp mot venstre? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Under "Teknologi & Vitenskap"..ikkje humor og skittkasting (les gjerne retningslinjer eller søk hjelp) Er det nokon som veit om nøkkelen normalt sit på høgre eller venstre sida av rattstammen? Går første gir opp mot venstre? Beklager, svarer bare på tiltale. Som sagt, alt er helt likt, bortsett fra at rattet sitter på den andre siden. Pedalene også selvsagt. Ingenting er speilvendt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) :!: Javel... Ville ikke si noe, da jeg ble så overasket over det lave nivået på intelligensen hos denne personen. Han er tydeligvis ikke alene. Litt trist egentlig... herregud, tål en spøk. Endret 4. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dette er kanskje litt off tipoc, men hvilken vei kjører de i rundkjøringer i england? Med klokken eller mot klokken? Har tenkt litt på dette å har funnet det mest logisk at de kjører med klokken, men jeg har møtt folk som har ment de kjører mot klokken slik som vi gjør her i landet. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Neida valentino, det der var heilt OnTopic! Tråden ligg i Teknologi & Vitenskap, og enkelte tror kanskje at denne tråden ligg i Humor... For utgangspunktet er faktisk seriøst. For ein som har kunnskap om alt dette, blir det kanskje lett å bli overlegen å hovmodig? Men vi som ikkje veit, vi lurer... Som du, så snakker eg med folk som meiner dei mest sinnsyke ting. Det kan godt henda at Armalite66 veit kva han/ho pratar om, men eg har hørt folk skråsikkert sei at gassen på ein engelsk bil er plassert til venstre. Sjølv veit eg ikkje, og stolar ikkje blindt på Armalite66 utan at fleire fortel korleis ting heng i hop! Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Eg vil no påstå att det er det fleire ting som er speilvendt, døra på høgre side for sjåføren, og ikkje venstre til dømes. Og omvendt med girspako! Ergo er handbrekket og på venstre sida av deg, og ikkje høgre. Visst du skal søka etter radiokanalar, må du bruka venstrehanda og ikkje høgre. Mange eksempel på att ein del ting er speilvendt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Eg vil no påstå att det er det fleire ting som er speilvendt, døra på høgre side for sjåføren, og ikkje venstre til dømes.Og omvendt med girspako! Ergo er handbrekket og på venstre sida av deg, og ikkje høgre. Visst du skal søka etter radiokanalar, må du bruka venstrehanda og ikkje høgre. Mange eksempel på att ein del ting er speilvendt. Det har jo uansett samme plassering, det er jo bare at det bli annerledes for mennesket, siden han/hun sitter på andre siden. Det er ikke speilvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå