Gå til innhold

Kartotekfunksjon, film på tape

Anbefalte innlegg

Hei

Har 20-30 timer tape (mini-DV) og skal kjøpe meg et redigeringsprogram. Ser for meg at det blir mye spoling og skifting av tape.

Finnes det et program som har en funksjon som lar meg lage et slags kartotek over det som er på tapene? F.eks bilder fra endel scener, evt. korte snutter i lite format? Det ideelle hadde vært om jeg kunne sette inn riktig tape, klikke på ønsket scene og så spolte kameraet til rett posisjon.....

ønsketenkning?

Chr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo nytte batch capture. Dette er ein funksjon som går ut på at du før du legg inn noko film på harddisken logger klippa. Det vil seie at du speler gjennom filmen, og set inn og punkt der du ynskjer (dette forutset at du har ubrote tidskode, altså at du ikkje har nokon tomrom på tapen, slik at tidskoden har byrja på null igjen etterpå, om du skjønner...). Og når du har logga alle klippa, so berre set ein igang batch capture, og programmet capturer berre dei stadene av kassetten som du har bestemt, uten at du treng gjere noko.

Om du gjer dette i t.d. Adobe Premiere pro, vil du då få ei rekke med "offline" filer. Dette er eigentleg berre referansar til stader på kassettar, det ligg ikkje nokon fil på harddisken. Du kan namngje kassettane, slik at på kvar offline fil er det ført opp namnet på kassetten. Men då må du hugse å merke alle kassettane slik at du veit kva filer som høyrer til kvar kassett.

Eg antar (har aldri prøvd) at du då kan capture eitt enkelt klipp til disken. Andre kan kanskje utdjupe emnet meir, då eg ikkje har nokon erfaring med dette.

Batch capture er ein funksjon som eg antar er tligjengeleg i dei fleste litt "dyrare" program. Det vil seie program som Adobe Premiere Pro (ca. 7000,-), Pinnacle Liquid Edition (om lag same pris) og Apple Final Cut Pro (ca. 10000,-). Men det finst sikkert billegare (om ikkje gratis) program som har denne funksjonen og. Om det er mogeleg i Pinnacle Studio 9 og Avid FreeDV veit eg ikkje, det må andre svare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...