Tenshi Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei, jeg søkte gjennom med Norman antivirusen min i dag, og fant ut at jeg har en trojaner som den ikke klarer og fjerne, troyaneren ligger i filen med denne plasseringen: C:\WINDOWS\2_0_1browserhelper2.dll Jeg får ikke lov og fjerne filen fordi "Filen er enten i bruk eller den er skrivebeskyttet", selv om den egentlig ikke er det. Må få vekk dette dritet, please noen hjelp meg. Tenshi Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei, fant noe info om det du har, legger en link under til en side, se om det hjelper deg, lykke til http://www.spywareguide.com/product_show.php?id=724 Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk, har sett den selv, tok en del søk på google i går skjønner du. Men det som er problemet er at jeg ikke klarer og slette den filen, skjønner? Noen som har peiling på hvordan jeg skal få det til? Tenshi Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Scan med Hijackthis og fjern det relevante BHO objektet fra registry med den . Ellers er det en annen fin en som heter toolbarcop som kan rense vekk. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Sånn, norton antivirus klarte og fjerne viruset i motsetning til NORMAN Lenke til kommentar
Stoffi```` Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvis ikke det hadde gått så kunne du startet maskinen i sikker modus og sletta den derfra.... tror jeg da Lenke til kommentar
Domino Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sånn, norton antivirus klarte og fjerne viruset i motsetning til NORMAN Tar jeg ikke helt feil er dette snakk om Adware/Spyware, ikke "virus". Selv om Norman Virus Control detekterer noen former for adware/spyware er ikke rensing av dette noe programmet er lagd for. Hadde du istedenfor testet Norman AdAware hadde du nok fått fjernet filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå