Shruggie Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har en Shuttle SN85G4V2, og bruker Windows XP SP2. Etter at maskinen har vært på en stund, slutter absolutt alle USB enheter å fungere. Jeg kan ta de ut og sette de inn igjen, og det hjelper ikke. Det eneste som hjelper er å starte maskinen på nytt. (Må forresten trykke reset, den vil ikke restarte ved software) Jeg har nettopp formatert maskinen, og problemet fortsetter. Jeg har sjekket alle drivere, og alt er up to date. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan hende sp2 er synderen, opplevde du dette før sp2? Ville unnlatt å påføre meg selv den lasten å ha sp2 installert... Dette med ingen restart via software hørtes pussig ut, fungerer power off? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har faktisk ikke brukt denne PCen uten SP2... Power off fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Forresten, merket nettopp at software restart/shutdown fungerer fint hvis jeg skrur av før USB-greia skjer. Virker som det er en ganske stor feil et eller annet sted... Kan det være chipsettet? Nforce 3 150 Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg har hørt om andre som har problemer med sp2 og usb. gjør et forsøk med nye drivere til usb. restart og power off funker fint for min del, men tar en stund før maskinen slår seg av og starter på nytt. hilsen fenriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå