Gå til innhold

Forum får amatører !


Anbefalte innlegg

Ja jeg sier som overskriften,

Hardware.no er en amatørside med en forum hvor moderatorene oppfører seg som små bortskjemte guttunger :sad:

 

Nei gå heller til http://www.itpro.no/

(mye fetere side med ett skikkelig forum :smile:

http://www.itpro.no/modules.php?op=modload...orum&file=index

 

Der er proffene samlet :smile: og du blir ikke bannet eller moderert vekk PGA bagateller :sad:

Ja tenker det er en del som er enig med meg om akkurat dette med disse overstrenge moderatorene her på hardware.no :sad:

Ikke sant ?

__________________________________________________

 

 

 

PS: Rettelse

: Ja der ser dere, denne tråden ble stengt av en amatørmoderator: pgressum

 

og med en dårlig unnskjyldning om feil kategori :wink:

 

 

men men egentlig var dette bare en provokasjon får og se folks reaksjon ,(Hadde ikke så mye annet fore :smile: heheheheheheheeh

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Lappin på 2002-05-20 00:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-19 20:51, Lappin skrev:



Ja jeg sier som overskriften,


<snipp>


Skjønte ikke helt hvilket forum som fikk amatører?? Var det dette eller var det itpro?

 

Eller var det en skrivefeil slik at det skulle vært "Forum _for_ amatører"? I såfall, må ikke proffer skrive korrekt norsk..?

Lenke til kommentar

Surfet kjapt innom forumsidene deres, og ikke særlig mange "proffer" samlet der vel? Liten aktivitet også ser det ut som. Er også uenig i påstandene dine om forumets moderatorer, men det hadde jo vært fint hvis alle de useriøse gikk fra hw.no til itpro.no da :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 20:51, Lappin skrev:



Ja jeg sier som overskriften,

Hardware.no er en amatørside med en forum hvor moderatorene oppfører seg som små bortskjemte guttunger :sad:


Nei gå heller til

(mye fetere side med ett skikkelig forum :smile:



Der er proffene samlet :smile: og du blir ikke bannet eller moderert vekk PGA bagateller :sad:

Ja tenker det er en del som er enig med meg om akkurat dette med disse overstrenge moderatorene her på hardware.no :sad:

Ikke sant ?


Nei.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 20:51, Lappin skrev:



Ja jeg sier som overskriften,

Hardware.no er en amatørside med en forum hvor moderatorene oppfører seg som små bortskjemte guttunger :sad:


Nei gå heller til

(mye fetere side med ett skikkelig forum :smile:




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Lappin på 2002-05-19 20:54 ]</font>


 

Hvis proffene er samlet der borte er det vel ganske dumt av deg å henstille til alle amatørene om å komme dit?

Hvorfor poster du her i det hele tatt?

 

hysj nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...