DUckHunter367 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når jeg skal bruke tv'n som skjerm på pc'n min blir det bare svart/hvit.. noen som har peil ? .. Ja, det står på Norge / PAL-B Takk .Kenneth Lenke til kommentar
dopus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 sjekk innstillingene i skjermkortet. står på svideo(tror det heter det) elller composite. prøv å skifte om. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er ikke alltid det funker gitt. Jeg måtte gå ned til 7-8 måneder gamle drivere for å får det til å funke faktisk. Jeg har Sapphire radeon 9500 pro... Så test det, gamle drivere er tilgjenglig fra ati sine sider... Lykke til... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har du prøvd søk-funksjonen...? Svarer som jeg pleier: De vanligste feilene som gir svart/hvit bilde er: - Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). Støtter TV-en s-video? Har du tittet i bruksanvisningen til TV? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når jeg skal bruke tv'n som skjerm på pc'n min blir det bare svart/hvit.. noen som har peil ? .. Ja, det står på Norge / PAL-B Takk .Kenneth Hvor kjøpte du skjermkortet, og hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå