Zeph Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Er har 1 stk remote og 1 par earbuds til iPoden min som er ødelagt, og vil gjerne ha nye på garantien. Eg kom inn på sidene til Apple, sjølv om denne meldinga: "We're Sorry! 6. Your request could not be completed. Please retry your request. We apologize for the inconvenience" kom opp i tide og utide, som førte til at eg måtte starte på nytt ørten ganger. Men problemet kjem når eg skal fylle inn kor deet skal sendast, altså adresse osv...der står det "Country: United Kingdom". Eg har aldri valgt UK, og får heller ikkje endra på det. I min info ligger Norge. Alle plasser der eg skal velge land så har eg valgt Norge, men det står fremdeles UK, utan mulighet for å endre det. Garantien får ut om 2 dager, så det haster litt Endret 18. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hvis det ikke virker, så bør du ringe Apple. Har brukt den selv en gang, og da gikk alt greit. Men når jeg prøvde nå så fikk jeg samme feilmeldingen. Det tyder på at de har problemer med den webtjenesten akkurat nå. Og det kan bare Apple gjøre noe med. Lykke til! Geir Endret 18. oktober 2004 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå