Morcheba Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen som kan gi meg tips på denne. Kjøpt meg nytt hovedkort(Epox 8KDA3+) + AMD 64 3400+. setter i kortene jeg hadde på det gamle hovedkortet, men lydkortet (terratec DMX 6Fire 24/96) vil ikke la seg innstallere uten feil. XP finner kortet men kommer med denne feilmeldingen etter at jeg har innstallert driverene. "This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device." jeg har reinnstallert XP enda en gang mwen får samme feilmelding. Hjelp liksom! Anyone?? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har du slått av unboard audio og/eller fjernet drivere for onboard audio? Lenke til kommentar
Morcheba Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 jupp. Eller korreksjon. Etter at jeg var inne i biosen og disable'a lydkortet finner jeg der ikke i device manager. Så jeg vet jo ikke om det faktisk ligger noen drivere og lurer et eller annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå