Hidden Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Valgte luftforsvaret selv, det er overhodet ikke den verste veien å gå. Du vil også få nok frisk luft, mosjon og typen kamerater du aldri vil oppleve å få igjen senere i livet. Det knyttes sterke bånd når man er i forsvaret. Velferdstjenesten er god de fleste stedene, maten ligeså. Jeg er ganske sikker på at du vil trives når du har vent deg til de nye omgivelsene og disiplinen (er som regel slapp etter rekrutten, avhengig av hvor man går). Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Valgte luftforsvaret selv, det er overhodet ikke den verste veien å gå. hva gjør man i praksis i luftforsvaret ? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Valgte luftforsvaret selv, det er overhodet ikke den verste veien å gå. hva gjør man i praksis i luftforsvaret ? I praksis? Som vernepliktig? Luftforsvaret treng folk til vedlikehald, vakthald og sikring av fly, personell og flyplasser. Veit eigentlig ikkje om det er så veldig andeleis en i dei andre våpengreinene men hovudforselen er vell at dei som er i flyforsvaret stort sett er stasjonert på eit avgrensa område, altså lite aktuellt med lange skogsturer og liknande. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er ikke så ille da. Husker fine joggeturer rundt rullebanen med kamerater, øvelser i flotte omgivelser m.m. Var på Ørlandet etter rekrutten på Værnes. Særlig joggeturene ved rullebanen på Værnes på en frisk vinterkveld var bortimot magisk. Lysene hadde en sterk effekt med den stjerneklare himmelen som bakgrunn Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Valgte luftforsvaret selv, det er overhodet ikke den verste veien å gå. hva gjør man i praksis i luftforsvaret ? I praksis? Som vernepliktig? Luftforsvaret treng folk til vedlikehald, vakthald og sikring av fly, personell og flyplasser. Veit eigentlig ikkje om det er så veldig andeleis en i dei andre våpengreinene men hovudforselen er vell at dei som er i flyforsvaret stort sett er stasjonert på eit avgrensa område, altså lite aktuellt med lange skogsturer og liknande. ja, det jeg mente. og hva med marinen ? har alltid likt marinen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er ikke så ille da. Husker fine joggeturer rundt rullebanen med kamerater, øvelser i flotte omgivelser m.m. Var på Ørlandet etter rekrutten på Værnes. Særlig joggeturene ved rullebanen på Værnes på en frisk vinterkveld var bortimot magisk. Lysene hadde en sterk effekt med den stjerneklare himmelen som bakgrunn på trimløypa som går rundt stripa ja? fina den! tror jeg skal velge Forsvarets Spesial Kommando når jeg skal søke.. Trene som en hest til da og søke seg dit.. har på følelsen at man får gjøre mye tøft der, men også mye tungt/slitsomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå