Møkkalasset Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har Ixus 430 batteri måler, vertfall eg har ikkje funne den (om det har) Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ixus seriene har ikke en batterimåler i den forstand at du hele tiden kan se batteri kapasiteten. Det kommer kun frem et rødt lite batterimerke når batteriet begynner å bli tomt. Da er det såpass lite strøm igjen at du bør skifte ganske raskt. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er faktisk sinnsykt plagsomt, jeg kan aldri ta med kameraet mitt uten å ha med ekstra batteri pakke av frykt for at det skal gå tomt. Når det først gir beskjed om lite strøm så klarer du bare å ta et par bilder til. Canon suger på det området, Sony er blant de beste akkurat der, de har løpenede indikator på hvor mange minutter du har igjen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Rart... med mitt gamle Ixus V3 (to-tre år gammelt) kan jeg fortsatt ta flere titalls bilder etter at batteriindikatoren har begynt å blinke. Og det batteriet har blitt brukt en del. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Bruker du skjærmen? viss ein ikkje bruker den så holder jo battiret ditt lenger + at kansje du har bedre batteri Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bruker skjermen hele tiden jeg ja... og den bruker nøyaktig samme batteri som Ixus 430. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har merket meg at gamle batterier har en tendens til å klage kjappere på at de snart er tomme for strøm, men så varer de faktisk en god del lenger enn du først tror. Lenke til kommentar
sruben Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Mitt nesten nye Ixus 500 holder også forferdelig kort tid etter at batteriindikatoren "slår alarm". Får max tatt 1-5 bilder... Vannvittig irriterende. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 håper dei fikser på batteri målern til neste Ixus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå