Diablito2k Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg trenger en ny PSU, tror det begynner å slite litt på den gode gamle 350W Aopen PSU'n.. så disse tenker jeg på: Aspire ATX-AS520W Aspire ATX-AS500W noen andre forslag ?? "kriterier" -Pris -Støynivå -skal bestille litt HW i tillegg så det må være fra en vanlig nettbutikk, ikke microplex o.l. takker for alle forslag og hjelp Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 begge de 2 så litt sånn jalla ut spør du meg... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 utsende har 0 å si.. jeg vil bare ha en stabil, stille og kraftig PSU! (har lest testn @ overklokking.no) men jeg lurte litt på støynivået.. den jeg har nå gir fra seg et veldig lavt sus.. nesten ikke hørbar.. åssen er den med 3 80mm vifter i forhold til min da ? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen tester sier at du nesten ikke hører viftene når de går på lavt. Andre gjør det mener jeg og ha lest. Men du får en ganske kraftig PSU Go for it:D Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har den PSU'en (blå versjon med 2 vifter) jeg forventet ikke all verden når jeg kjøpte den p.g.a. pris per watt, og støynivå, jeg hører harddisken sitt høyfrekvente sus mye kraftigere når viftene er på det laveste, leverer også veldig stabil strøm. Hetland Posted on 18/10/2004 : 22:19 begge de 2 så litt sånn jalla ut spør du meg... Langt ifra jalla... alt bærer preg av å være vel utført ^^ Anbefales på det høyeste Endret 25. oktober 2004 av xcavated Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg trenger en ny PSU, tror det begynner å slite litt på den gode gamle 350W Aopen PSU'n.. så disse tenker jeg på: Aspire ATX-AS520W Aspire ATX-AS500W noen andre forslag ?? "kriterier" -Pris -Støynivå -skal bestille litt HW i tillegg så det må være fra en vanlig nettbutikk, ikke microplex o.l. takker for alle forslag og hjelp Har selv 520W utgaven og en kompis har 2 stk av 500W utgaven , har bare en ting å si " løp og kjøp" Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har akkurat satt inn den 520W utgaven, den bråker betydelig mer en det jeg vil kalle stille. Det bli vel en mod på den i morgen. Endret 25. oktober 2004 av Jeg er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå