Pelikan1 Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Etter å ha fjerna ørten xine mapper manuellt, har jeg endelig fått xine til å virke. Har ikke fått lyden til ordentlig enda, men det er vel bare å legge inn lyd bibliotekene. JIPPI!!! thanx alle sammen, det gjelder å ikke gi opp.. Hehe Fornøyd nå. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 *klappklappklappklapp* :razz: Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Tipper feilen lå i at du ikke fikk installert en RPM pakke skikkelig, første gangen. Det var nok noe som skjedde da ja Grattis & Kos deg med DVD! :smile: Nei det gjelder å ikke gi opp. Har holdt på å pælme musa veggimellom her selv iblandt. Tilkallt Mørkemannen, tusser og troll OSV. runmad PS. KDE bruker "xine artsplugin", tar jeg ikke feil [ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-05-20 00:45 ] Lenke til kommentar
Psy Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 23:12, Langbein skrev:Du bruker 'rpm -q xine' for å finne ut om du har den installert og hvilken versjon.Installering gjøres enkelt med 'rpm -ivh blabla.rpm' Ville heller brukt 'rpm -qa | grep xine' fremfor rpm -q xine, da trenger du ikke skrive 100% korrekte navn. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Funker xine bra som software-decoder ? Prøvde i Wintendo med PowerDVD, en det gikk ikke noe særlig bra. Liff skuffet med tanke på at jeg har en 1.33 ghz... :sad: Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Mener du å rippe med xine? Er ikke sikker på om det går. Du får xine til Windows også, har ikke peil på hvordan den er. Hmmm.... kanskje jeg teste den nå? Jo det skal jeg jammen meg :smile: runmad Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 *kremt* Der var det mye bugs du *host* runmad Lenke til kommentar
Pelikan1 Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Skal man rippe er det vel like greit å bruke MPlayer, hører at den gjør susen, pluss at du bare kan slenge den opp i en tty og så gå til X og herje med noe annet. Har ikke testet dette, men det sies rundt hjørnet her at MPlayer får jobben gjort. PS LENGE LEVE XINE!!!!!! HiHi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå