ådne Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når jeg legger til bilder, tekst, rammer osv. forflytter alt seg skrått oppover mot venstre! Hva er galt? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du må nok forklare litt bedre, eventuelt med et screenshot . Lenke til kommentar
ådne Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Bedre forklaring: Når jeg legger til rammer, bilder, tekst osv. i FP, så ser dette ut til å være der det skal, men når jeg tar i forhåndsvisning er alt flyttet litt oppover til venstre! Skjønner du nå? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nei (ikke jeg vertfall.) Det hadde gjort seg med et sceenshot av arbeidsvinduet, og et av visningsvinduet.. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Print Screen? Men hvor lagrer det seg? Forsår ikke helt dette med printscreen Er ikke så god når det gjelder data og web:P Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du trykker på PrintScreen (PrtScr) knappen, da blir et bilde av skjermen din lagret i minnet på maskinen, så åpner du et bilderedigeringsprogram og limer inn bildet.. Så lagrer du som et egnet format og laster det opp på nettet. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvor finner jeg bildet på datamaskinen da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvor finner jeg bildet på datamaskinen da? Du limer det inn (det blir lagret på samma måte som om du hadde kopiert et bilde (høyreklikk - kopier) i et bildeprogram.. Så lagrer du det på skrivebordet ditt (på maskinen, ikke det andre) og laster det opp. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Det ligger jo ikke i mine bilder eller mine dokumenter! Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det ligger jo ikke i mine bilder eller mine dokumenter! prt scr --> Åpne Paint --> ctrl + v --> Lagre Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Her skal det helst inn med teskje ja.. Skal jeg også skrive det? "print screen" -> Kjør -> skriv "Mspaint" -> Ctrl + v -> Lagre som -> JPEG som filtype Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Her skal det helst inn med teskje ja.. Skal jeg også skrive det? "print screen" -> Kjør -> skriv "Mspaint" -> Ctrl + v -> Lagre som -> JPEG som filtype Har du brukt tabeller og valign top eller noe sånt? det pleier å skje vet du. Det du kan gjøre er å preview in browser, jeg har fp og preview in fp fu*** seg opp. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 her er den vanlige... Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Og her er den i fårhåndsvisning... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hm, du har ikke noen større og noen av bedre kvalitet..? Ser ikke en døyt. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 La vist inn den samme... Men her er den i fårhåndsvisning! Lenke til kommentar
Lurifax_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Åpne siden i HTML-view (En tab nederst på siden din) -> Copy&paste koden inn i pastebin og gi oss linken. Umulig å si noe utifra et skjermbilde. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Dere ser vel at den innebygde rammen har forflyttet seg på bildet 3? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 koden: <html> <head> <meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok"> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Ny side 1</title> </head> <body background="bakgrunn.JPG"> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> sdsadddddddddddddddjklllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll</p> <p> <iframe name="I1" width="423" height="309"> Leseren har ikke støtte for innebygde rammer, eller er konfigurert til ikke å vise innebygde rammer. </iframe></p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> <b><font face="RapJack" size="4">nyheter crew filmer bilder sptots gjestebok kontakt turer</font></b></p> </body> </html> Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Søt liten kodesnutt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå