x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du trenger ikke mus... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Flash-Guide for kortet ditt Lenke til kommentar
xraysvision Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 molexkortet til skjermkortet regner jeg med er strømmen, og det er satt i, men det har jeg ikke fortalt tidligere, første gangen jeg startet maskina greide jeg det kunststykket å sette strømledningen feil vei.. ? Har det noe å si???? Hei til deg Lucifer, har ikke dos boot up diskett nei.. Har hatt besøk her, han mente det var skjermkortet, skal kanskje prøve og låne et gammelt et til en kamerat i morgen og prøve å starte opp da?? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hmm, skal vi se... Vis du ikke kommer inn i windows må du ha en DOS oppstarts disk for å få flasha BIOS'en på kortet. Kan ikke huske helt hva du skal skrive når du omsider kommer inn i dos, men det står nok på Gigabyte sine sider. Å sette en molex feil vei er aldrig en fordel . Men hvordan klarte du det? Det er jo laget spor i både kontakt og støpsel slik at den ikke passer inn feil vei. Men men, du får se om du får tak i et annet kort så får du hvertfall eliminert en mulig feil... Lenke til kommentar
xraysvision Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Takk igjen.. Skal prøve etter beste evne og se hva jeg får gjort i kveld.. Det ligger an til senkveld ihvertfall, men frustrasjonen begynner å gripe fatt i nakkskinnet kjenner jeg. Desto bedre er det vel til slutt å få en tipp topp pc.. Cant wait.. Men hvordan jeg greide det, det var et godt spørsmål. Klødde meg i hodet når jeg fant ut hva jeg hadde gjort uten å legge merke til det. Aaaarg... at det går an.. Endret 19. oktober 2004 av xraysvision Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Nei bare Soap Endret 19. oktober 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
xraysvision Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Leverte maskina til et dataverksted i dag så de får se på den. Håper virkelig de finner ut mere enn det jeg gjorde ihvertfall.. ! Men tusen takk for alle kreative svar og forslag på løsninger.. your the best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå