H2H Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 hastighet? uvisst... alt avhenger av signal styrken... som kan variere med vind og vær på den avstanden... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Takk H2H For at noen endelig svarte å jeg kan få bestilt det jeg trenger Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 jaja... Vil denne virke på ca 1km luftlinje? Det er rett fram og trolig ingen hindringer. Tenkte på at sikringskapet ødelegger wlan, så kanskje høyspentmaster ødelegger for denne? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvordan vil den fungere med messing plater istedet for kobber? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 hmm var vist litt lenge siden noen hadde vært inne i denne tråden ja...... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kan noen si hva den kan brukest til? Annet enn trådløst nettverk? Bare si alt som den kan brukest til, lovlig, å ikke heeet lovlig. Trenger til ett skoleprosjekt. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Vil du fungere å bruke et kretskort med et tynt kobberlag på den ene siden? Siden det bare skal reflektere så spiller det bil ikke så stor rolle hvor tygt kobberet er? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ingen som vet? Burde vite før torsdag.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Så lenge det er en reflekterende plate av kobber så skal det fungere fint. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hvis noen har bygd ei slik antenne som ligger og slenger skal dere bare semde meg en PM gjærne i tromsø området kan jeg bruke ei slik antenne og lodde den fast i trådløs kortet jeg bruker nå? eller finnes det PCMCIA kort som har kompatibel kontakt? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Beklager hvis dette egentlig var en død tråd men lurte på omd et ville vært en mulighet for å koble en slik en blikk boks antenne på denne http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...spx?plid=14852# routeren? vil jeg kunne ha wlan med en kompis som bor 100-200 meter il linje unna bare litt trær i veien noen steder. jeg ser taket på huset hans uten noe i veien Eventulet hva må han ha av antenne hos seg? -Bounthynter Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Beklager hvis dette egentlig var en død tråd men lurte på omd et ville vært en mulighet for å koble en slik en blikk boks antenne på denne http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...spx?plid=14852# routeren? vil jeg kunne ha wlan med en kompis som bor 100-200 meter il linje unna bare litt trær i veien noen steder. jeg ser taket på huset hans uten noe i veien Eventulet hva må han ha av antenne hos seg? -Bounthynter 7503891[/snapback] Ja, men den saken der er elendig...har en slik selv... Jeg kjøpte SMC WBR 14 G, denne er MYE bedre enn D-LINK'n du linket til. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ahhh... Tøff guide, skal se og få fikset meg en slik en Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) siste inlegg 4/1-07 ja. trodde denne tråden var død jeg Jeg har lagd en biquad antenne selv nå. Den er lagd på 119x119 elns reflektor som skulle være optimalt for parabol. Med en avstand på 300m fri sikt fikk jeg 40% signal på wifi mobilen min. Det var uten bruk av parabol. Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg tror dette er noe jeg burde fått på 500m fri sikt eller? Endret 21. januar 2007 av Åsmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå