værdama Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei jeg kommer ikke inn den siste døra. han mannen sier bare at han twinblade har fest og sånn og sier at vis det ikke er en nødsituation som trenger oppmerksomheten hans så skal han ikke flytte på seg. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 I twinblade elite's camp (der du er), så finner du noen fanger. Drep vakten som passer på dem, og slipp dem ut med den nøkkelen du får. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 blir jeg ikke tatt? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Neida, bare drep han vakta oppe ved burene der så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ok prøver men jeg slår ha men sverdet går imellom Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du må sikte på han (med L, knappen bak), sånn at han blir rød. Så slår du han. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 er i gang med og drepe twinblade etter at søstra mi kom Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 hva er galt jeg drepte twinblade men ingenting skjer når jeg skjekker quest står det bare defeat or leave twinblade alone, ja du vet sikkert hva det står men jeg får ikke ferdig quest Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 fant det ut hehe fader og dust jeg er. men et spørsmål til hvor klepper jeg meg og hvor tatoverer jge meg selv? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Du kan fixe håret for eksempel hos ei dame i Bowerstone South. Ellers kan du få både tatoveringer og hårklipp av handelsmenn som går rundt om kring. Det finnes så klart andre steder, men vil ikke ødelegge ved å si for mye Endret 18. oktober 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
Omar Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har finni ut at det er vanskelig å drepe twinblade! Jeg har bare prøvd 1 gang, men han mista jo så og si ikke noe liv. Og jeg ble ressurecta 3 ganger Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ****SPOILER*** Twinblade er jo latterlig enkel. Bare hold deg rullende mens han angriper, da tar du ikke skade. Så setter han fast sverdet i bakken og så kan du slå han i ryggen. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå