Jesper Karsrud Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har så vidt begynt på et aldri så lite blog-system, om man kan kalle det det... Men når jeg skal printe ut ting fra mySQL databasen skjærer noe seg! Den printer ikke ut riktig dato. Altså har problemet noe å gjøre med date-funksjonen i php å gjøre... Har lest manualen på php.net, men jeg blir fortsatt ikke noe klokere på hvorfor den alltid printer 1 January 1970 01:00. Koden min: $sql = "SELECT * FROM bloggish ORDER BY timestamp ASC LIMIT 15"; $result = mysql_query($sql) or print ("Kan ikke velge entries fra bloggish!<br />" . $sql . "<br />" . mysql_error()); while ($row = mysql_fetch_array($result)) { $date = date("d F Y H:i",$row["$timestamp"]); $title = $row["title"]; $entry = $row["entry"]; print "<h2>$title</h2>"; print "Publisert: $date<br><br>"; print "<b>$entry</b>"; } Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 $date = date("d F Y H:i",$row["$timestamp"]); Fjern dollartegnet, så funker det sikkert. Altså: $date = date("d F Y H:i", $row["timestamp"]); Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk takk, det skal jeg sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå