Lokaltog Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nå er det jo fullt mulig å gjøre det slik PoleCat har gjort på paradoxia.org; nemlig å legge en link med en forklaring for BBCode lett synlig under input-boksene. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ????????: I bbcode's forsvar skal sies at de som er avanserte nok, eller teknisk anlagte nok, til å skrive htmlkode, sjelden vil ha noe problem med å lære seg bbcode. Jeg har ikke hørt om noen som sitter med htmleditor i forbindelse med forumposting. men så har jeg ikke hørt etter dette heller. Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg blir matt! jeg fatter ingen ting av hvordan jeg får html koden... jeg forstår heller ikke hvordan jeg får d bilde inn i gjesteboka! er det noen som har en forklaring for noobies!!!!!!!!??? "can you guys hook me up with some hyper-hacks, that i know you guys have!=)" (here guys! ;9)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå