Gå til innhold

Hvor selges Civ3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De selger det på vg.no også. du kan laste ned det og prøve først, også betale etterpå. Har ikke prøvd det selv, men høres ganske snedig ut.. Selv foretrekker jeg dog å kjøpe spill fra butikker, føles så mye bedre med en cd og en manual :)

edit: HER har du det vett... kan prøves fritt i 1 time. Etter det kan du betale hele 109kr for å konvertere til fullversjonen.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
De selger det på vg.no også. du kan laste ned det og prøve først, også betale etterpå. Har ikke prøvd det selv, men høres ganske snedig ut.. Selv foretrekker jeg dog å kjøpe spill fra butikker, føles så mye bedre med en cd og en manual :)

edit: HER har du det vett... kan prøves fritt i 1 time. Etter det kan du betale hele 109kr for å konvertere til fullversjonen.

Har sett denne vg-civ greien, og den har ikke tillegspakkene.

Lenke til kommentar
ser trådstarter er ute etter civIII complete. hva er forskjellen på complete og deluxe versjonen?

jeg kjøpte deluxe versjonen, og fikk med epansions + bonus cd med masse dill på. (civIIIdeluxe kostet 250,-)

Hvis du fikk begge ekspansjonene, Play the world og Conquest, tror jeg complete og deluxe er temmelig like, bare synd jeg ikke får tak i noen av dem...

Lenke til kommentar
ser trådstarter er ute etter civIII complete. hva er forskjellen på complete og deluxe versjonen?

jeg kjøpte deluxe versjonen, og fikk med epansions + bonus cd med masse dill på. (civIIIdeluxe kostet 250,-)

Tror faktisk det er det samma...

De skal ha spillet på din lokale spill sjappe... hvis de ikke har det så kan de skaffe det... ihvertfall hvis de er en god spillsjappe.... dårlige spillsjapper kan du se på at de lurer på hva civIII er.... LOL

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De selger det på platon og spaceworld i Bergen. Det er da deluxe edition som selges. Tror pakken lå på 250. Er ikke helt sikker, men du finner den altså på platon eller spaceworld.

Fint. Bor i Bergen, så det passer utmerket. Det koster mer å bestille den på play.com, da man må betale moms på varen(£17.99*1.24) + potittgebyr (50*1.24).

Lenke til kommentar

Civ2 er vel og bra, og det var også det orginale Civ (1). Likevel må jeg si: Har dere ikke prøvd Civ3 er det på tide, det er desverre ikke så ofte det skjer, men her er oppfølgeren mye bedre enn forgjengeren, og det på alle måter :thumbup: -Tenk på GTA3 vs Vice City vs. San Andres bare for å sammenligne, Civ kom på begynnelsen av nittitallet, og Civ3 er en verdig etterfølger.

Jeg har lenge spilt Civ3, men nå skal det kjøpes, det jeg egentlig burde gjort er vel å donere ett par hundre spenn til Sid Mayer og gjengen, men ved å kjøpe deluxe utganven får jeg jo også ekstrapakkene;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...