el-asso Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 Fra mitt eget syke sinn og min egen syke fortid Alt i alt er jeg en syk faen Syk og syk, det er ihvertfall noe selvdestruktivt over det du skriver. Ikke vet jeg , men jeg tror ikke det er så "sykt" som du kanskje tror. Andre lar det bli inne i hodet sitt mens du klarer å formidle det skriftlig på en glimrende måte. Noe av det du skriver får meg forresten til å tenke på Morgan Kane. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Sykt,mulig. Genialt, bombesikkert Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 bra skrevet, men hvem sin bil var det som krasha, var det lissom bare en ramdom person eller var det nissanen til irakeren? eh.. er du helt blond? skumleste..... Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ikke kall han det da... Tenk om han leser det her... Sorry... posten er redigert.... Får ikke håpe han leser det! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Knug tråd, da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg likte best de første historiene av en eller annen grunn. mer sex i dem, ja Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Det ble plutselig veldig stille i denne tråden... Psion, skal du ikke snart poste ny del her? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Det ble plutselig veldig stille i denne tråden... Psion, skal du ikke snart poste ny del her? Han er kanskje opptatt med å samle stoff til neste del Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 kan se for meg research-turene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Oppdatering? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Synes også det er på tide med en ny historie Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Synes også det er på tide med en ny historie hey du har stjålet signaturen min Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 når kommer del 7? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Fancy historier. Keep em coming Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Veldig my interessant lesestoff her ja Blir sittende litt å lure på om hva som er sant da men, det får man vell bare lure på Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 kan se for meg research-turene /me danner seg rar bilder i hode Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Synes også det er på tide med en ny historie hey du har stjålet signaturen min Hehe, nei det har jeg faktisk ikke Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 ser ut som Psion har stoppet opp å lage historier. *skuffet* Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Jepp! den puddingen tar seg enten god tid, eller har sluttet helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå