Fredrik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 *Klippe klippe* Haha, nice one, igjen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 bra skrevet, men hvem sin bil var det som krasha, var det lissom bare en ramdom person eller var det nissanen til irakeren? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 bra skrevet, men hvem sin bil var det som krasha, var det lissom bare en ramdom person eller var det nissanen til irakeren? eh.. er du helt blond? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 bra skrevet, men hvem sin bil var det som krasha, var det lissom bare en ramdom person eller var det nissanen til irakeren? Bilen til mannen til turid vel, som hadde vært i irak. Og den ble et mål for fyrverkeri. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Glimrende! (som alltid) Digger historiene dine! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 bra skrevet, men hvem sin bil var det som krasha, var det lissom bare en ramdom person eller var det nissanen til irakeren? BWAHAHAHA! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg gleder meg til nyttårsaften Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 vet ikke hvor du tar alt dette ifra, men glimrende innhold. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) vet ikke hvor du tar alt dette ifra, men glimrende innhold. Fra mitt eget syke sinn og min egen syke fortid Alt i alt er jeg en syk faen Endret 26. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Oioioi... Du burde kontakte Cappelen eller noe! BTW; jeg formoder at ikke dette heller har ikke skjedd... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Oioioi... Du burde kontakte Cappelen eller noe! BTW; jeg formoder at ikke dette heller har ikke skjedd... Du kan formode så mye du bare vil Forresten hadde jeg følt meg jævlig god hvis jeg får 3000 visninger før jeg køyer for kvelden Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Nydelig fortsettelse! Du har funnet stilen nå! Edit: fjerna Leif... Endret 28. oktober 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nydelig fortsettelse! Du har funnet stilen nå! Btw: var det Stygve?? Ikke kall han det da... Tenk om han leser det her... Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Oioioi... Du burde kontakte Cappelen eller noe! BTW; jeg formoder at ikke dette heller har ikke skjedd... Du kan formode så mye du bare vil Forresten hadde jeg følt meg jævlig god hvis jeg får 3000 visninger før jeg køyer for kvelden 3033 visninger nå Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Så jævli bra Ser for meg deg rave nedover gata i et fyllehælvete å sprenge bilen til naboen. Regner med at historien er sprita opp litt:P Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ... du kan ikke ta deg en halvtime og skrive en stil for meg neste gang jeg får en sånn oppgave på skolen? Sinnsykt bra "keep up the good work" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Beste historien du har lagt ut hittil. Jeg likte egentlig ikke de andre delene, men denne får du pluss i boken for. Likte spesielt godt starten. Så herlig tørt! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 En av forumets beste tråder Liker veldig godt skrivestilen din, og historiene er også gode. Gidder ikke hive meg på update-masingen, kvalitetsarbeide tar tid! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Vel, jeg har likt alt hittil, men denne likte jeg ikke. Det vil nok ikke si at denne var dårligere enn de andre, som du ser har du jo fått masse positiv respons, men jeg likte best de første historiene av en eller annen grunn. Keep 'em coming Endret 27. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 stiliglige greier , hadde håpet på noen rakett skader på "helten" da ikke flink til kritikk så driter i det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå