Dr. Panda Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ja du er den eneste! Edit: Fredrikrb kom meg visst i forkjøpet! Endret 23. oktober 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) I løpet av dagen har hotmailen min flommet over av diverse "hatmails" og annet svada pga dagboka mi her på forumet. Det er visst en person som har mye imot det jeg skriver. Beklager at du føler deg støtt på noen måte. Jeg aner ikke hvem du er, og har heller ikke planer om å anstrenge meg for å gjøre noe med det heller. Det hadde vært fint om folk som ikke likte dagboka bare sa litt om hvorfor eller bare holdt seg unna og ikke lagde kvalm. Det er fryktelig unødvendig å holde på sånn. Greit nok at hotmailen min bare er en plass for søppel, men 200++ mails i løpet av noen timer er tullete. Og det skaper litt trøbbel hvis det er noe jeg skal sjekke der. Jeg regner med du leser dette her, i og med at du tydeligvis har studert threaden min før. Og som jeg har sagt før så er det folka her som bestemmer om de vil høre mer eller ikke. Hittil har jeg kun fått positiv tilbakemeld med noen unntak. Så dagboka fortsetter nok en stund til. Jeg lar meg ikke knekke så lett Endret 23. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) omg, sikkert jenter som skriver mails til deg. og føler at du nedverdiger kjønnet deres eller annen crap..... for gutter tviler jeg på at har noe veldig imot denne tråden, isåfall er et noe galt med de KEEP UP THE GOOD WORK!!! ps: denne burde ikke ligget under "søppel" Endret 23. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Herregud, folk som skriver sånt til deg er noen hoes med underlivssopp La dagboken leve! Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Long live the diary! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Er sikkert en gutt som føler seg støtt av at du bare har sex med jenter. Hva med en homoerotisk historie, så kanskje personen bir fornøyd? EDIT: skrivefeil Endret 23. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror du ikke lesertallet kommer til å synke da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Sleng inn tre-fire avsnitt med heftige sexbeskrivelser i eposide 4 så kan du sikkert selge den til Vi Menn Den passer profilen og er jævlig morsom å lese Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 PSION, dette er fantastisk. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Sleng inn tre-fire avsnitt med heftige sexbeskrivelser i eposide 4 så kan du sikkert selge den til Vi Menn Den passer profilen og er jævlig morsom å lese Jeg kunne selvfølgelig slengt med flere detaljer, men jeg tror det er nok som det er. Vil ikke at dette skal bli en kvasierotisk runketråd Det er mulig jeg balanserer på ei veldig tynn linje, men jeg håper det er bra som det er nå. Det viktigste for meg når jeg skriver dette er at JEG har det gøy. Jeg driter egentlig i dere som leser det... Jeg er veldig overraska over all den gode feedbacken. Jeg synes det er kjempegøy at folk liker det jeg skriver. Trodde vel at denne threaden skulle dø og stenges veldig fort. Og om den personen som sendte meg masse elskelige kosemails, kan vi ikke bare gi ham en laaaang varm klem. Han er nok bare en liten fyr som fikk for lite kjærlighet som liten... eller for lite fitte når han ble eldre... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Herregud, folk som skriver sånt til deg er noen hoes med underlivssopp La dagboken leve! Uff, ja sånne skyr vi som pesten Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Her kommer del 5! En litt annen opplevelse... 20-21 Desember 2002 XXX Endret 22. mars 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå er det vel 204 år siden noen ble drept av ulv i Norge da men...god historie! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Å nå skal jeg liksom sove? Ja takk for den. Fin historie though. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå er det vel 204 år siden noen ble drept av ulv i Norge da men...god historie! Denne saken ble nok glemt i farta under ulvedebatten Det hender det går litt fort i svinga for mediasirkuset veit du... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sweet! Fin historie, flink til å skrive, du. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg ble pissredd av å lese dette, jeg. Det plager meg at du er så flink til å skrive. *sjalu* Du er min helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå