Gå til innhold

En forfatter i magen? -Amatørforfatternes krok


Dr. Mobius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I løpet av dagen har hotmailen min flommet over av diverse "hatmails" og annet svada pga dagboka mi her på forumet. Det er visst en person som har mye imot det jeg skriver. Beklager at du føler deg støtt på noen måte. Jeg aner ikke hvem du er, og har heller ikke planer om å anstrenge meg for å gjøre noe med det heller.

 

Det hadde vært fint om folk som ikke likte dagboka bare sa litt om hvorfor eller bare holdt seg unna og ikke lagde kvalm. Det er fryktelig unødvendig å holde på sånn.

 

Greit nok at hotmailen min bare er en plass for søppel, men 200++ mails i løpet av noen timer er tullete. Og det skaper litt trøbbel hvis det er noe jeg skal sjekke der.

 

Jeg regner med du leser dette her, i og med at du tydeligvis har studert threaden min før.

 

Og som jeg har sagt før så er det folka her som bestemmer om de vil høre mer eller ikke. Hittil har jeg kun fått positiv tilbakemeld med noen unntak. Så dagboka fortsetter nok en stund til.

 

Jeg lar meg ikke knekke så lett

:thumbup:

Endret av PSION
Lenke til kommentar

omg, sikkert jenter som skriver mails til deg. og føler at du nedverdiger kjønnet deres eller annen crap..... for gutter tviler jeg på at har noe veldig imot denne tråden, isåfall er et noe galt med de :D

 

KEEP UP THE GOOD WORK!!!

 

ps: denne burde ikke ligget under "søppel"

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Sleng inn tre-fire avsnitt med heftige sexbeskrivelser i eposide 4 så kan du sikkert selge den til Vi Menn :) Den passer profilen og er jævlig morsom å lese :)

Jeg kunne selvfølgelig slengt med flere detaljer, men jeg tror det er nok som det er. Vil ikke at dette skal bli en kvasierotisk runketråd :p

Det er mulig jeg balanserer på ei veldig tynn linje, men jeg håper det er bra som det er nå.

 

Det viktigste for meg når jeg skriver dette er at JEG har det gøy. Jeg driter egentlig i dere som leser det... :p

 

Jeg er veldig overraska over all den gode feedbacken. Jeg synes det er kjempegøy at folk liker det jeg skriver. Trodde vel at denne threaden skulle dø og stenges veldig fort.

 

Og om den personen som sendte meg masse elskelige kosemails, kan vi ikke bare gi ham en laaaang varm klem. Han er nok bare en liten fyr som fikk for lite kjærlighet som liten... eller for lite fitte når han ble eldre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...