Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Lag en bitteliten oversikt i første innlegg hvor du skriver på datoer og hvilke sider delene er på. Im on it! Edit: Updateliste er i boks! Sjekk post en for lista! Takk for bra ide nr.4 Endret 22. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Kan ikke si annet enn keep up the good work PSION Endret 22. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for bra ide nr.4 Bare kos det. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Her er del 4! Mye tidligere enn venta. Håper det var en hyggelig fredagsoverraskelse 19 Oktober 2004 XXX Endret 22. mars 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 dette er bra lesestoff!!! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Du er rask, skal lese nå!!!! *glede seg* vært å pult henne. I bilen? Nei, den fløt over av reklame jeg hadde plukka opp i postkassa, men aldri hadde giddi å kaste. Solstudio? Nei, for mye folk. Og forrige gang jeg prøvde det ble jeg kasta ut. :!: Etter noen hundre meter åpna jeg vinduet og kasta lappen med nummeret hennes. Den virvlet opp og forsvant ut av den regnfylte veien. "Du var god du Tanja, men ikke *så* god", sa jeg til meg selv og satte kursen hjem. Skuff Det er bare så sinnsykt bra!! edit: La til litt etter jeg hadde lest. Endret 22. oktober 2004 av Sink Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hahaha! Likte best: "Du var god, men ikke SÅ god!" Genialt Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Rammstein über alles Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Genialt, men i framtiden kan det kanskje bli litt for masse sex, hvis du fortsetter slik som nå Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Genialt, men i framtiden kan det kanskje bli litt for masse sex, hvis du fortsetter slik som nå For mye sex? Jeg synes det er sexen som gjør historien jeg Endret 22. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Genialt, men i framtiden kan det kanskje bli litt for masse sex, hvis du fortsetter slik som nå Det er notert! Har mye annet å skrive om også. Men jeg må nesten bare skrive det jeg føler for i farta. Og da *kremt* blir det mye sex... hehe Skal prøve å skrive litt annet også. Neste del skal nok handle om noe ganske annet. Kanskje.... Endret 22. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du har helt rett, alle digge damer enten bor eller flytter til Bergen. I would know. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Du har helt rett, alle digge damer enten bor eller flytter til Bergen. I would know. Jepp!!! Jeg snakker av erfaring! En periode var det aller første jeg spurte damene om de skulle flytte til Bergen eller opprinnelig var derfra. Edit: Det var en usannsynlig dårlig setning.... men du skjønner sikkert hva jeg mener Endret 22. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Edit: Det var en usannsynlig dårlig setning.... men du skjønner sikkert hva jeg mener Som inngrodd bergenser er ikke det noe problem, vettu. Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) utrolig gjennomtenkt, vurdert å gi ut bok? "the diary of Psion - lies and the faint truth" Endret 22. oktober 2004 av nord Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 utrolig gjennomtenkt, vurdert å gi ut bok? "the diary of Psion - lies and truth" Det skjer vel aldri det tenker jeg. Men likevel, når arrogante og pompøse teitinger som Ari Behn kan gi ut bok... så hvorfor ikke Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Etter noen hundre meter åpna jeg vinduet og kasta lappen med nummeret hennes. Den virvlet opp og forsvant ut av den regnfylte veien. Hvor kasta du lappen sa du? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er jeg den eneste som faktisk har særdeles lite til overs for denne "dagboka"? Kanskje unødvendig å poste, men men. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er jeg den eneste som faktisk har særdeles lite til overs for denne "dagboka"? Kanskje unødvendig å poste, men men. Jepp, du er den eneste. Fortsett, PSION, men det er vel noe i at det blir litt mye sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå