Mr.Devil Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Så genialt, så genialt Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) hvis den der var selvopplevd så skulle jeg banka deg Tro meg! Dette er såvisst ikke ljug! Fyren stormer frem med halvannen meter lem, og svinger kjeppen som en sjømann med landgang! Hilsen "gutta i gropa"! (Jonas og Emilio) Leif.... Endret 21. oktober 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Få en historie til! Værsåsnill! En til i dag! *VÆSÅSNILL* Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Konge! Dette er jo HERLIG! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Haha, du er konge til å skrive Men hva med å ta deg noen edru kvelder så du får oppleve litt også? Er jævla kjipt å få de gode knullene, så husker du ikke en dritt etterpå Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Haha, du er konge til å skrive Men hva med å ta deg noen edru kvelder så du får oppleve litt også? Er jævla kjipt å få de gode knullene, så husker du ikke en dritt etterpå Jeg har MANGE flere edrue kvelder enn på fylla. Men det er enkelte epsioder som uthever seg litt ekstra, og i de episodene er jeg ofte på fylla. I neste del som jeg sitter og skriver på er jeg klin edru Men husk at historiene mine er 50% rein bullshit da, godt innbakt med 50% sannhet. Hva som er hva får dere finne ut av selv. Skal forresten prøve å få ut en ny del innen søndag. Endret 21. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) hvis den der var selvopplevd så skulle jeg banka deg Tro meg! Dette er såvisst ikke ljug! Fyren stormer frem med halvannen meter lem, og svinger kjeppen som en sjømann med landgang! Hilsen "gutta i gropa"! (Jonas og Emilio) Leif.... Hvis du faktisk vet dette, så vet jeg ikke hva jeg skal tro om dere 2.... Kanskje det kan bli en historie om det? PSION: Digger historiene dine! Endret 22. oktober 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hvis den der var selvopplevd så skulle jeg banka deg Tro meg! Dette er såvisst ikke ljug! Fyren stormer frem med halvannen meter lem, og svinger kjeppen som en sjømann med landgang! Hilsen "gutta i gropa"! (Jonas og Emilio) Leif.... Hvis du faktisk vet dette, så vet jeg ikke hva jeg skal tro om dere 2.... Kanskje det kan bli en historie om det? PSION: Digger historiene dine! Haha! Han har vel neppe tafset på meg men.... :!: Nei, men han er en skikkelig sjarmør han veit du! Jeg har sett han i aksjon, og det er som å se en kunstner underveis i et mesterverk! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe! :!: Fylleglemme en firkant... Knegg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) hehehehehehe konge historier , når du har mange nokk ned skrevet kan du jo gi ut bok og bli suksesful forfatter [LOOP]MERE MERE[/LOOP] (alle på forumet i samstemt roping) Endret 22. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette var det teiteste jeg har sett en fyr skrevet.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette var det teiteste jeg har sett en fyr skrevet.. Da må jo konklusjonen være at jeg er en teit fyr da. Kan leve med det. Jeg lever jo med å være en drittsekk også... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Wohoo ! Jeg digget historie nr#2 og nr#3 Keep it up ! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 når kommer episode 4? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 når kommer episode 4? Skal prøve poste del 4 i løpet av helga. Kan ikke love noe da jeg har det rimelig travelt akkurat nå, men så fort muligheten byr seg kommer det mer. Vil bare si takk nok en gang for fine tilbakemeldinger! Mye mer moro å drive med dette når jeg veit det blir satt pris på. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 *glede seg til 4. episode* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Lag en bitteliten oversikt i første innlegg hvor du skriver på datoer og hvilke sider delene er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå