Dr. Panda Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Dette blir genialt! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Dritbra. Keep it up Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Ok, folkens. Jeg tenkte jeg kunne gjøre som TVkanalene pleier å gjøre det når de starter en ny serie. Jeg åpner med to episoder! Her er del 2: 17 Mai 2002 XXX Endret 22. mars 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Herlig. Rett og slett delikat. Er sur på meg fordi jeg leste den så tidlig, nå må jeg vente så lenge på neste... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Samme her. Dette er spennende! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hahaha, jeg elsker deg, mann! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Dette er verd å lese videre på. Fortsett med "dagboka" din! Endret 18. oktober 2004 av guezz Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 jepp, veldig bra de her ja Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 LOL Jobber du enda som lærer for den 4.klassen? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Var jo kult det her da:P men husk det er mindreårige her..eller? drit i dem vi vil ha mere! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er fortsatt det største trollet IMO. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er fortsatt det største trollet IMO. Så sant, så sant. Psion: Keep up the good work Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 LOL Jobber du enda som lærer for den 4.klassen? Nei det gjør jeg ikke. Hadde den klassen i to år, men slutta på den skolen etter de to årene. Begynte å jobbe på en annen skole i stedet. Jobba der ett års tid ca. Nå gjør jeg noe helt helt annet. Neste update kommer sannsynligvis i morra eller på torsdag. Takk for gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei det gjør jeg ikke. Hadde den klassen i to år, men slutta på den skolen etter de to årene. Begynte å jobbe på en annen skole i stedet. Jobba der ett års tid ca. Nå gjør jeg noe helt helt annet. Neste update kommer sannsynligvis i morra eller på torsdag. Takk for gode tilbakemeldinger Hihi, ser for meg du lese historier til klassen din, med påfølgende psykiske problemer for barna. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Var jo kult det her da:P men husk det er mindreårige her..eller? drit i dem vi vil ha mere! Hmm, ja du har et godt poeng. Og jeg har tenkt litt på det. Jeg føler vel egentlig at dagboka mi burde fortsette med det språket jeg allerede bruker, da det er en del av historien. Men for all del, hvis en mod synes dette er litt over streken så si ifra. Men da kommer også dagboka til å stoppe. Språket setter en stemning som er viktig dagboka. Psion ut.... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 SINNSYKT bra... det er ikke noe mere å si. *vente på neste* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 Språket er jo en del som gjør det kult! Hvis ikke skal du blogge det på en eller annen blogging-side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå