anon12234 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jepp, han har sikkert knulla på en kvinnelig entrepenør som designa leiligheten hans el no Lenke til kommentar
Penol Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg er sikker på at man kan se konturene av ansiktet hans i etthvert bilde av et skrukkete anus. Hahaha! Snakk om å skape bilder av ord! Genialt skrevet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg er sikker på at man kan se konturene av ansiktet hans i etthvert bilde av et skrukkete anus. Hahaha! Snakk om å skape bilder av ord! Genialt skrevet. Hehe, den der er jeg faktisk veldig stolt av Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 rævkjørt telenorserver mitt nye favoritt-ord Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen som leser dette (og digger det) som har vært på www.tuckermax.com? Anbefales Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som har hørt på dagboka i "Et Norge i krig" på P3? Siste idag tror jeg, men stilen er rimelig lik. Dritkult Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ideen er hentet fra "Et Norge i Krig" på NRK P3, men løgnene/opplevelsene er mine egne. Jepp, enden. PSION har. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ahahha, nice tråd Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lest alle i strekk nå Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg bumper tråden opp nå, siden jeg gjerne vil ha mer av det fantastisk lesestoffet Er du ferdig med flyttingen nå? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Nei, jeg er nok ikke det gitt. Det er faktisk nå det begynner å snøre seg sammen. Jeg flytter på mandag!!! Har handla inn nesten alt av møbler, men mangler spisestua. Sofaen og bordet er det 5 ukers ventetid på, så jeg må drasse med meg den gamle driten jeg har nå. Mulig jeg tar noen bilder for å dokumentere innflyttinga. En slags worklogg. Og de poster jeg sikkert i denne tråden. Jeg har sitti og vurdert om jeg skal skrive en del til... Men jeg veit liksom ikke helt. Det er egentlig litt skrivetørke nå. Men, det har jeg jo sagt før, også har det dukket opp en del til innen kort tid. Kanskje jeg egentlig bare trenger et realt tupp i ræva for å skrive litt mer.... Vi får se. Mulighetene er jo der. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kanskje jeg egentlig bare trenger et realt tupp i ræva for å skrive litt mer.... *Tuppe til* Nei, kom deg i orden først, så skriver du etterpå, så blir resultatet bedre. Etter en heidundranes innflyttingsfest først, selvsagt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kanskje jeg egentlig bare trenger et realt tupp i ræva for å skrive litt mer.... *Tuppe til* Nei, kom deg i orden først, så skriver du etterpå, så blir resultatet bedre. Etter en heidundranes innflyttingsfest først, selvsagt. Innflyttingsfesten kan man vel også kalle research? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hadde vært morsomt med en update, ja. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå har du ikke skrevet siden forgie år, nå er det jaggu påtide! Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Denne threaden er en av de største. Og samtidig en av de største som suger hardt. *2 ukers utestengning for dette, og andre evneveike innlegg* Endret 17. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Denne threaden er en av de største.Og samtidig en av de største som suger hardt. Ok. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Denne threaden er en av de største.Og samtidig en av de største som suger hardt. Du er bare misunnelig på PSION. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Altså, er er det en tråd som ikke må dø, så må det være denne. Det må jo gi Psion en utrolig demoraliserende skrivesperre, når han ser at ingen skriver i tråden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nice BUMP! PSION; NO MORE EXCUSES. BRING THE GOODS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå