Flames Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 En utspekulert liten faen, det er det du der! Elsker historiene - kom med mer, fort! Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Fikk først med meg at du hadde posta nå... Dritbra fortsettelse! Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 du er best! ;D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Nåmmen, flinke gutten. Men du holder oss på pinebenken med de "kjappe" oppdateringene dine... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 PSION gjør det igjen!. flink til å skrive du. lyst til å avsløre hvilke som er fakta og hvilke som er løgn? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 du er drit god til å skrive Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 du er helten min! Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Seriøst bra greier dette altså. Leste gjennom alle syv delene nå og sier meg mektig imponert. Jeg digger forresten også "Et norge i krig". Stående applaus for PSION. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Noe av det mest geniale jeg har lest Du er virkelig flink! Som en annen fyr sa her tidligere, du har inspirert meg angående stiler på skolen, hehe, fy faen hvor syke og utspekulerte noen av disse fortellingene er! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 når kommer neste del? ' seriøst jeg har ikke oppdaga denne posten før nå, dette er jo helt konge. du er jammen en utspekkulert jævel Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Satan. Fikk ereksjon av den siste. lol. Har du bilde av henne? Kan du sende meg? Pleeaze Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 HOHOHO! Gratulerer PSION, du har klart å lage en runke-tråd. Du skriver bra, men jeg tror det er litt mange her som lever seg litt for godt inn i historiene dine. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Sweet dude! Keep up the good work! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Hva skjer? Nå er det lenge siden det ble posta her.. Gidder ikke PSION mer? Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 du må sende inn erotisk novelle til Vi Menn. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 1 ord: GRISEBRA 1 til: Tror dønn ærlig at dette hadde solgt som faen i bokform, PSION's Beste eller noe. Perfekt julegave til den som har alt Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Hva skjer? Nå er det lenge siden det ble posta her.. Gidder ikke PSION mer? Artist in action veit du... han må seff samle stoff til neste del! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 Heisann folkens! Jeg veit jeg er skikkelig treig for tida, men slapp av, det kommer mer. Jeg aner bare ikke når, eller på hvilken måte... Forrige gang det tok lang tid var det jobben som tok tida fra meg, og det er det til dels denne gangen også. I tillegg har det hendt et par litt artige ting, som gjør at jeg ikke kan skrive noe mer her ennå... Jeg sier ikke hva det er nå, men så fort jeg veit noe mer skal jeg fortelle det. Og den siste grunnen er at jeg er inne i en utrolig slitsom og stressende periode av boligbygging. Når står leiligheten min øyeblikkelig ferdig, så jeg har ganske mye å styre med der. Så... der har dere en haug med unnskyldninger... hehe Jeg kan vel egentlig ikke sier noe annet enn mange spillutviklere sier: Det kommer når det kommer... God jul folkens!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 [blånisse] good jul! [/blånisse] er det sjanser for en julehistorie? noe krydret... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2004 er det sjanser for en julehistorie? noe krydret... Regner med at innholdet på den neste historien makes up for ventetiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå