Gå til innhold

En forfatter i magen? -Amatørforfatternes krok


Dr. Mobius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt overraska over den gode feedbacken for del 5.

Jeg likte den nemlig ikke i det hele tatt. Den ble overhode ikke slik jeg hadde visjoner om. Jeg angra en stund på at jeg hadde posta den.

 

Men kanskje jeg bare er jævlig selvkritisk?

 

Uansett, det er hyggelig med gode tilbakemeldinger. Hadde ikke giddi å gjort dette hvis dere ikke likte det.

 

Tenkte jeg skulle gjøre en ny vri neste gang. Dere kan sende meg PM om noe dere vil jeg skal skrive om, så skal jeg skrive det forslaget jeg liker best, eller det som oftest blir nevnt. (veit ikke om det her vil funke, men vi gjør et forsøk)

 

Edit: det er ikke sikkert jeg svarer på alle PMer som kommer (hvis det kommer noen i det hele tatt)

Endret av PSION
Lenke til kommentar

Møtte en fyr inatt som hadde drukket litt, han var skikkelig i slaget.

Meg og noen kamerater fulgte han hjem da, så ble det til at vi var hos han og preika i mange timer da, fra 0100 til 0400 ca :cool: Han minner meg utrulig om deg PSION, når du forteller i denne "dagboken", han hadde sinnsykt mange historier om damer. Også skulle han gi oss tips da, han var helt syk, aldri ledd så mye vi før, er støl i magen etter igår :D

Lenke til kommentar
alle forfattere skal stille seg selvkritisk, kaste verk de har skrevet i flere år før de er fornøyd.

 

men jeg liker måten din å skrive på, bruker aldri å ta meg tid til å lese lengre stykker, men nå har jeg gjort det fem ganger.

 

tror folk savner sexen ;)

Det er selvfølgelig det som er det morsomste å skrive om, og der jeg har flest morsomme historier, men jeg er redd det kan bli litt for på kanten for enkelte. Jeg vil unødig støte noen med griseprat.

 

Men det kommer helt an på feedbacken jeg får, og i det siste har det gått mye på at det kan bli for mye sex. Jeg forstår det ikke, men så er vel ikke jeg den rette til å uttale seg om det heller :p

Lenke til kommentar
alle forfattere skal stille seg selvkritisk, kaste verk de har skrevet i flere år før de er fornøyd.

 

men jeg liker måten din å skrive på, bruker aldri å ta meg tid til å lese lengre stykker, men nå har jeg gjort det fem ganger.

 

tror folk savner sexen  ;)

Det er selvfølgelig det som er det morsomste å skrive om, og der jeg har flest morsomme historier, men jeg er redd det kan bli litt for på kanten for enkelte. Jeg vil unødig støte noen med griseprat.

 

Men det kommer helt an på feedbacken jeg får, og i det siste har det gått mye på at det kan bli for mye sex. Jeg forstår det ikke, men så er vel ikke jeg den rette til å uttale seg om det heller :p

Synes det har fungert fint, jeg. Om du veksler litt mellom sex og andre ting, så blir det knall. Du kan jo egentlig gjøre som du vil selv, du skriver veldig bra, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Den siste historien kan jeg minnes å ha lest en annen plass før... hmmm

 

hvertfall noe veldig likt...

Det finner jeg fryktelig merkelig med mindre du har vært inni hodet mitt... ;)

hehe... det var noe lignende, spøkelseshistorier har jo ikke rykte på seg for og være så fryktelig orginal.

 

anyway, venter spent på del 6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...