Acurus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Beklager sms i topic men fikk ikkje plass til mer... Som sagt når kan eg forvente og få det. Tenker da primert på HL2 som kommer 16 Nov. Ligger det da i postkassa den 16. eller sender de de den 16. og så kommer det noen dager etter? Ikkje at det er så veldig farlig om eg ikkje får det på dagen, men er uansett litt nysjerrig.. Noen som har erfaringer på dette punktet? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 For det første har det jo mye å si HVOR du forhåndsbestillte fra. Det glemte du å si. For det andre, så er det så vidt jeg vet ikke kommet noen offisiell dato på HL2. Det er rykter om at det er gått gold, men det er ikke noe fast dato så langt jeg vet, selv om diverse butikker slenger rundt seg med såkallt lanseringsdatoer osm de trekker ut av løse luften. Raskeste måte er uansett å kjøpe det gjennom steam (ved mindre du sitter på modem). Da laster den ned alt på forhånd, før lanseringsdatoen (de er allerede begynnt å sende det ut), og aktiverer det akkurat på lanseringsdagen. Det er ingen mulig måte å få det raskere, men du gir jo opp den fysiske esken og å kunne holde manualen i hånden men du spiller. Ellers så kan vi ikke svare deg, spesielt om du ikke sier hvor du bestillte fra. -Stigma Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kanskje litt off-topic, men kanskje du burde vente til Elkjøp prissetter spillet? Kanskje de gjør det samme med Half-Life 2 som med Doom 3 som var å gi spillet en veldig, veldig lav pris og dermed sikkre seg det meste av salget. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 HL2 er gull, les Gamer.no Og har du bestilt det via Steam er det langt i fra sikkert at du får det så utrolig raskt da, Steam kan komme til å krasje under alt presset Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Steam gjør vel spillet spillbart på sekundet det er lansert? Om man ungår krasjet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) HL2 er gull, les Gamer.no Og har du bestilt det via Steam er det langt i fra sikkert at du får det så utrolig raskt da, Steam kan komme til å krasje under alt presset Tsja, kanskje, men veeeeldig mange av de som kjøper gjennom steam har nok allerede mesteparten av spillet på diskene sine, eller vil ihvertfall ha det pre-cachet et par dager før release. Valve har også sagt at de kan midlertidig øke den allerede imponerende båndbredden sin med en faktor på 10 om det blir nødvendig ved lansering av nye titler som HL2. EDIT: Så nettop på ggmania.com at HL2 er gold. HURRA! GENIALT! HALLELUJA! -Stigma Endret 18. oktober 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Det har akrobat blitt satt dato på det til den 16. Er kansje gammeldags men har lyst på det i boks så blir nok ikkje steam. Har ikkje allverdens rask linje heller. (400 mbs) Det med Elkjøp var ikkje dumt nei, Viss eg kan få det til 2-300 kr. hadde jo det vert storveis! Hadde tenkt og bestille fra Gamesmix viss det ikkje kom noen bedre forslag. Det er og spm om hvilken versjon man får ved fårhånds bestilling. Har mest lyst på Silver da man jo får to spill til for lite stål. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 [offtopic]Hva vil det si at spillet er "Gold"?[/offtopic] Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 [offtopic]Hva vil det si at spillet er "Gold"?[/offtopic] At spillet er ferdig og sendt til trykken. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 De gangene jeg har forhåndsbestilt fra Gamesmix har spillet ligget i postkassa på releasedato. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvis Elkjip stiller med god-pris, vet jeg hva JEG skal den 16. _ johanf Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Heier på at Elkjøp priser det til 299 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 [offtopic]Hva vil det si at spillet er "Gold"?[/offtopic] At alle data for den første versjonen av spillet er ferdig, og er blitt sendt i trykken. Det lages da en "gold" master versjon som det trykkes fra. Derav kommer utrykket "gone gold", som i praksis betyr at det er kort tid igjen før det slippes. Om det har noe med faktisk gull å gjøre aner jeg ikke, men kanskje noen kjenner til hvorfor det refereres til "gold"? -Stigma Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jepp: Masteren som det trykkes fra er laget av gull. EDIT: Hm, kanskje det var bare i gamle dager. Fra VE3D:""Gone Gold" is a somewhat archaic expression, since the "gold discs" are actually digital tapes" Endret 19. oktober 2004 av Aetius Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 [offtopic]Hva vil det si at spillet er "Gold"?[/offtopic] At alle data for den første versjonen av spillet er ferdig, og er blitt sendt i trykken. Det lages da en "gold" master versjon som det trykkes fra. Derav kommer utrykket "gone gold", som i praksis betyr at det er kort tid igjen før det slippes. Om det har noe med faktisk gull å gjøre aner jeg ikke, men kanskje noen kjenner til hvorfor det refereres til "gold"? -Stigma Kanskje fordi de nå kan begynne å tjene penger (Gold) på det? -KnutM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå