Gå til innhold

Fullt krasj på pc. rar feilmelding..

Anbefalte innlegg

Jeg gjør et forsøk på og formatere, og rett før den spør som tidsone kommer det en bluescreen med feilmeldingen : irql_not_les_or_equal

Mulig irq feil? men burde ikke dete skjedd for 10 min siden da pcen funka?

Etter en restart starter installasjonsprogrammet på ny og det funker tillsynelatende. Men så plutselig begynner den å rote rundt på disken i et sinnsykt tempo: recovering orphan file (filnavn) J**** raskt! Hva skjer?

Kan dette ha noe med det å gjøre? http://support.microsoft.com/kb/169404/EN-US/ ? (tror ikke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den feilmedlingen kan være et symptom på ganske mye forskjellig, slik jeg har opplevd det. Kanskje er et søk på google tingen.

Du sier ikke om det nå fungerer, opplevde du dette bare én gang, og nå fungerer det? eller skjer dette hver gang du kommer til et visst punkt i setup?

Lenke til kommentar

Det skjer hver gang. Prøvde å sette disken i en ny pc, og den ville ikke starte før jeg hadde kjørt en chkdsk /f . Da fikk jeg formaterd c:

Så satte jeg disken tilbake og testa, da gikk installasjonen smartefritt. Men etter 1 restart så startet med å slette 1million indexfiler.. Den driver på nå så jeg håper den ikke ødelegger alt som er der:P 1200GB..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...