Gå til innhold

hva skal jeg gjøre med ipod som har hengt seg?


Anbefalte innlegg

Har akkurat vært ute på en liten joggetur, og ettersom det står på apples sine sider: Ta den med deg på løpetur – 25 minutters støtbeskyttelse, så tenkte jeg at dette ville gå bra...

Men neida, spilleren hengte seg etter sju sanger og nå får jeg ikke gjort noen ting virker det som, faenskapet har stoppa helt opp, kjekt det når jeg har fullt batteri;)

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre??

 

Prøvd å sette den i docken, men skjedde ikke no da heller....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så ipod/ipod mini er ikke særligt egnet å jogge med og være i aktivitet?

Jo, men her kan det være flere ting som har skjedd.

 

Min ipod stoppet helt opp under den kalde vinteren for snart 2 år siden:

Jeg hadde den i lommen min i en tynn bukse ut i ca -10 til -20C. iPoden er ikke laget for slike kalde dager så det sier seg jo selv at den stoppet opp. Jeg holdte inn meny- og play-knappen i noen sekunder for så å putte den i den indre lommen i vinterjakken min. Den fungerte med engang å gjør det fortsatt (2år etter).

 

Den skal normalt tåle jogging, men ikke alle mekaniske ting er feilfri. Så at lesehodet muligens hoppet ut av "sporet" eller noe lignende er kanskje ikke så rart iblandt(?).

Endret av zacky
Lenke til kommentar

Når du jogger med en ipod hender det at den stopper etter et-par-og-tjue minutter. Den stopper først en gang og en gang til 5 sekunder etter. Hvis du går til sides (tredemølle) eller stopper å jogge før den har stoppet andre gang og venter litt til musikken har startet igjen er det ingen problem. Hvis du lar den stoppe 2 ganger restarter du den bare :) . Dette skjer rimelig sjelden med min

Lenke til kommentar

dere kan ikke påstå at en iPod har godt av en jogge tur. Det er en harddsikk spiller, ingen flash spiller. Det betyr at den har bevegelige deler inne i seg, og det er ikke veldig heldig når du jogger og får slag på den hele tiden. Sitter du å rister på hardisken til pcen vil nok den slite med å gjøre jobben sin ganske fort også.

 

...eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...