Aetius Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Såvidt jegk an se er det bare 9800-"vanlig" som finnes i 128bits-versjonen, så forhåpentligvis blir det et fullblods kort (correct me if im wrong). Håper også du får 256-bit versjonen, men R9800Pro finnes i 128-bits versjon også, med samme navn. Tror det er først og fremst Sapphire som lager disse, og de har fått mye pepper for det. Lykke til med kortet ditt! Endret 3. november 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Men såvidt jeg kan se selges vel bare denne 128-bits versjonen som radeon 9800 non-pro hos komplett? Det er vel da misvisende, og direkte feil av dem å opplyse meg om at jeg vil motta et pro-kort? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Virker ikke som om R9800Pro med 128-bits minnebuss forhandles av Komplett. Se her for mer info om R9800Pro-kortene fra Club3D, Sapphire og PowerColor som har 128-bits minnebuss istedet for den "vanlige" 256-bits bussen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Da var kortet i boks, og ja; det er et fullbodig 256bits-kort All ære til komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå