Sir_cruz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) ***ENORM SPOILERVARSEL LAGT TIL AV MODERATOR*** Sverdet jeg får på slutten... Hvis jeg dreper søstra mi med det får jeg det da ? Og kan jeg gjøre alle Bronze missionsa nå etter at det er runna ? Endret 18. oktober 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) skjønte det. Endret 18. oktober 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ***ENORM SPOILERVARSEL LAGT TIL AV MODERATOR*** OFFTOPIC: Ka e det? Spoiler? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ***ENORM SPOILERVARSEL LAGT TIL AV MODERATOR*** OFFTOPIC: Ka e det? Spoiler? Sånn at folk vet hva som skjer på slutten liksom... Så jeg røper slutten ... for de som ikke har ''runna'' det Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Informasjon om spillets historie eller noe sånt, som ødelegger for dem som ikke har kommet så langt. Derfor setter man opp en advarsel sånn at dem ikke skal lese det Edit: var visst for treig Endret 18. oktober 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 OK, då vet eg det òg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Spille videre etter credits: Man kan spille videre etter creditsene, bare man venter gjennom hele, og ikke trykker! Om man drepte søstra si så får man til og med beholde sword of aeons... Zypher_ut Så det nå, fikk vell egentlig svaret der .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå