Gå til innhold

lan party på levende-ord i bergen på fredag=)


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært knallkult...

 

bare for å ha spurt :

:hmm:

Hvor mange her har erfaring fra arrangering av lan?

 

jeg har ingen erfaring av arrangering av lan, men kan feks hjelpe til med de mer administrative tingene, som registrering, innkvartering, regnskap, og andre andministrative ting.

 

Skal sant sies så er jeg fattig student selv, men prøver så godt jeg kan å hjelpe til dersom dette ikke påfører meg veldig store kostnadder..

 

Jocke: stå på .. du er flink i å arrangere Loud-Nett som vi kaller det !!

Vi var vel oppi 40 stykker nå sist lan... :thumbs:

 

Hvis vi teller opp hvor mange Lan-Arrangører som kan hjelpe til å rigge opp lanet

og deretter teller opp de som kan ta administrativ ansvar hvor mange er vi..

 

skal vi sette opp to lister? bare for å se liksom???

 

Lan-rigg erfaring : Administrativ erfaring

1.________________1. Silentme

2.________________2.

3.________________3.

 

Kopier listene og skriv på ditt eget navn og neste tall i rekka!

Så ser vi hvor vi står i forhold til om vi faktisk kan rigge oss til..... :roll:

 

Er noen like heltent som meg på ideen? :dribble:

Lenke til kommentar

wow! bra å se noen _SÅ_ tent på ideen!

 

kjempe!

tar meg friheten til å endre litt på den lista di jeg...

 

*

 

God Jul folkens! :thumbup:

 

EDIT: Mekka litt html... :sleep: god natt..

EDIT2: å det ble helt ræva... jessjess! JEG VIL HA HTML PÅ FORUMET!

EDIT3: fjerna htmlen og la ut denna: linken (kan hende den ikke funker... telenors iper u know..)

Endret av regavoga
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Flere som sier her at strømmen og internett er i boks!

Men vi trenger en GOD del meter med strøm kabel, nettverkskabel, switcher og underfordelingskap! Og hvor får vi det fra til en rimelig penge? vi har ikke start kapitall!!

Frifond.no kan man søke om å få penger. Vi (KarlsrudLAN) gjorde det, og det ble godkjent. Vi kjøpte riktignok ikke alt av nettverksutstyr da. Lånte switcher og nettverkskabler fra tante (Jobben hennes).

 

Edit: Låner og låner .. Låner helt til vi får det :) Utstyret brukes jo ikke lenger uansett ..

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
rettelse...: 38 + 5 crew.... (32 påmeldte, 6 i venteliste (vi har ikke plass til flere enn 32))

 

vi spiller de spillene vi ønsker å spille, vi har ikke noen forkynning eller prest, vi holder bare et lan for den lokale ungdommen der vi prøver å vise at kristne også kan spille og ha det kjekt. jeg ser for meg at mange tror at kristne personer er folk som sitter hjemme og leser lekser og bibel, ikke går på fester, legger seg tidlig og følger nøye med i kirken på søndagen.

 

det er viktig for meg å vise andre at kristendommen ikke skal være skremmende, men noe interessant. vi tror på at det finnes noe mer mellom himmel og jord (eller over...).

 

det finnes for mange fordommer mot kristendommen i verden. derfor ønsker vi å spre vår lifsglede.

 

  :thumbup: go kristent lan!  :w00t:

Spre vår livsglede?

Blir så provosert når en sånn

kristen gjeng kommer å skal fortelle

alle hvor godt og fint Levende ord er :mad:

 

Fikk noen med seg

Brennpunkt dokumentaren om "Levende ord" på NRK i sommer?

 

Skal andbefale moderatorene her på forumet om

å se denne dokumentaren vis de ikke har sett den.

 

Da hadde sikkert denne tråden vært historie

 

 

les denne tråden før du legger ut innlegg her

Endret av {Zevz}
Lenke til kommentar
OT:

{Zevz}, kan du slutte å skrive dikt? Det er noe jeg har reagert på i flere poster dy har skrevet. Det er utrolig slitsomt å lese!

 

Og hva er det med den tråden som er så fryktelig viktig å lese, bortsett fra trollingen din?

Beklager vis jeg skriver innlegg som dikt ,

men det som er viktigste er at folk skjønner det.

Tråden jeg har satt opp linken til er fra samme røra

og mange skrev gode svar der. Det blir jo ganske mye

repetering.

Lenke til kommentar
Da hadde sikkert denne tråden vært historie

 

Så hvis NRK laget en 1 t reportasje om hvor dårlig/voldelig GTA er! Tror du moderatorene hadde stengt tråder som inneholdt en diskusjon om GTA?

Jeg ser nå ikke noen regler i retningslinjene som sier noe om å diskutere LAN som kanskje skal arrangeres på Levende Ord!

 

Kan noen fortelle meg hva som var gale i den reportasjen om Levende Ord, har ikke sett den!

Endret av warillion
Lenke til kommentar

Husker når jeg var på lan i ei kirke, sent på kvelden da vi var i full gang med å spille, tok jeg meg en pause fra spillinga og surfa litt rundt.

 

Og som oftest på lan, har du på deg headset, og hører bare det skjer foran deg og ikke noe annet.

 

 

Jeg legger merke til at presten kommer inn døra og , akkurat da starter en av de som har en tendens til å bli veldig hekta på spill(les innlevelse) å banne og steike fordi en eller annen hadde drept han osv osv...

Presten stopper og ser stygt på han og fortsetter å gå over gulvet...

 

Fyren som spilte hadde ingen aning om at presten gikk forbi ham, idet han nevnte navnet til en lite likt person blant kristne.

Lenke til kommentar
Husker når jeg var på lan i ei kirke, sent på kvelden da vi var i full gang med å spille, tok jeg meg en pause fra spillinga og surfa litt rundt.

 

Og som oftest på lan, har du på deg headset, og hører bare det skjer foran deg og ikke noe annet.

 

 

Jeg legger merke til at presten kommer inn døra og , akkurat da starter en av de som har en tendens til å bli veldig hekta på spill(les innlevelse) å banne og steike fordi en eller annen hadde drept han osv osv...

Presten stopper og ser stygt på han og fortsetter å gå over gulvet...

 

Fyren som spilte hadde ingen aning om at presten gikk forbi ham, idet han nevnte navnet til en lite likt person blant kristne.

Carl Ivar Hagen?

Lenke til kommentar
OT:

{Zevz}, kan du slutte å skrive dikt? Det er noe jeg har reagert på i flere poster dy har skrevet. Det er utrolig slitsomt å lese!

 

Og hva er det med den tråden som er så fryktelig viktig å lese, bortsett fra trollingen din?

Beklager vis jeg skriver innlegg som dikt ,

men det som er viktigste er at folk skjønner det.

Tråden jeg har satt opp linken til er fra samme røra

og mange skrev gode svar der. Det blir jo ganske mye

repetering.

Det blir ikke dikt fordi om du trykker retur halvveis uti ruta.

Beklageligvis.

Lenke til kommentar

Hmm god ide dette:D hadde helt glemt denne tråden jeg! ja men ett kristentlan hadde ikke vært så dumt

her har du en fordels liste:

som oftest gratis leie av lokaler

bra linje som også er gratis

bra med plass

bra milijø

det er faktisk lov med warez osv. på et kristent lan som på alle andre lan

du har lov og spille cs/bf

Lenke til kommentar

kake_fredrik, det du skriver er helt latterlig!

 

- At det som oftest er gratis betyr at dere noen ganger betaler? Det kan da ikke være noe fordel..

- Pleier kirker å ha veldig fine internett-linjer? På LAN spiller man LAN. Alle klarer seg med ISDN.

- Hvor bra plass det er kommer ann på hvor mange deltagere det er. Det er opptil arrangørene. Uansett lokalet, det kan fylles og bli veeldig trangt.

- At det er i en kirke kan da umulig gi noe bedre miljø. Prester som småfurter rundt og hører på banning og hyling. (Skrevet tidligere i tråden)

- Warez har man også på vanlige LAN.

- På vanlig LAN har man også lov til å spille cs/bf.

 

Hvorfor kalle dette for et "kristen" LAN når det er akkurat som et vanlig LAN?

 

Jeg quoter ZeroFlameX:

Tenkte å ha meg et skjikkelig SatanLan.. alle Kristne og homofile er varmt velkommen..

Fatter dere ikke?

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...