Gå til innhold

lan party på levende-ord i bergen på fredag=)


Anbefalte innlegg

Kristne liker ikke å bli kalt religiøse av den enkle grunn at de fleste (karismatiske ihvertfall) relaterer ordet kun til handlinger og riter.

 

Vi er religiøse pr. definisjon, vi tilhører religionen kristendommen sett fra "utsiden"

 

Personlig så ser jeg ikke noe poeng i å vise ikke-kristne at vi er normale. Jeg vil heller vise dem Jesus. Selv er jeg ikke helt normal, så ... :) jeg vil ikke prøve å være noe jeg ikke er.

 

Høres jo gøy ut med et megaLAN da! Kanskje det kan gjennomføres om noen år, om man får planlagt det skikkelig.

Endret av messo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er drit og avbryte et LAN for å snakke om noen folk ikke gidder å høre på der og da uansett. Bedre å være med folka på LANet og ha det gøy! Så er det fritt fram for de som vil, til å spørre crewet om Jesus og andre fanatiske ting.

 

Skulle hatt crew t-shorter hvor det stod: CREW - spør meg! Jeg svarer på alt fra nettverk til Jesus. ... eller noe sånnt.

Lenke til kommentar

Hmm... ANG. Kristent innhold på LAN arrangert av kristne organisasjoner:

 

Bare stemningen på et "kristent" LAN er ubeskrivelig selv om vi kanskje ikke har noe særlig kristent innhold som taler eller kristne netsends eller noe ( :no: )

så merker jeg virkelig forskjell i stemningen på de forskjellige, mye kjekkere på kristne LAN.

Lenke til kommentar

I Sarons Dal har man ca 30-40 mbit linje. Fiber..(Mamma og Pappa jobber der)

Strøm er det nok av. Bare i taket har man ca 25 gasslamper på 400watt stk.

Når det er stevne får fint inn 4500, men da har man benker.

 

Tror det kunne blitt plass til 1500, og da får god plass til å lene seg :p

 

 

 

 

Edit: Hallen bruker 2 tråder av 24 i fiberkabelen så jeg tror man kunne fått nokså mye større linje...

Endret av cowai
Lenke til kommentar
I Sarons Dal har man ca 30-40 mbit linje. Fiber..(Mamma og Pappa jobber der)

Strøm er det nok av. Bare i taket har man ca 25 gasslamper på 400watt stk.

Når det er stevne får fint inn 4500, men da har man benker.

 

Tror det kunne blitt plass til 1500, og da får god plass til å lene seg :p

 

 

 

 

Edit: Hallen bruker 2 tråder av 24 i fiberkabelen så jeg tror man kunne fått nokså mye større linje...

er jo teknisk mulig da :love:

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem som leverer nett til troens bevis. Men snakket med itsjefen idag og han sa at vi bruker 2 tråder av 48 tråder. Vi betaler for 10mbit. Men vi får allikevel helt opptil 40mbit.

Så det er fullt mulig med større linje enn 100mbit...

 

Det er Gokart hele vinteren. Det er sommer stevne noen uker i året,, juni-juli.

 

Nett, strøm...Alt er i boks. Trenger bare tillatelse og crew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...