Gå til innhold

lan party på levende-ord i bergen på fredag=)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uh.... Jesus-LAN? :D

Hva skjer når den første fjortissen hopper opp og skriker "FØKK JUU AWP HORE!!!"

Tenker håra reiser seg på både prest og prost.

dette virker ikke veldig gjennomtenkt spør du meg, vet de virkelig hva de begir seg ut på?

 

(tar forbehold om at "levende-ord" er en religiøs plass)

Endret av Azper
Lenke til kommentar
uh.... Jesus-LAN? :D

Hva skjer når den første fjortissen hopper opp og skriker "FØKK JUU AWP HORE!!!"

Tenker håra reiser seg på både prest og prost.

dette virker ikke veldig gjennomtenkt spør du meg, vet de virkelig hva de begir seg ut på?

 

(tar forbehold om at "levende-ord" er en religiøs plass)

de har hatt det mange ganger før! men du får ikke lov og spille cs mens cod og bf er greit:D så slipper fjortis lan=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er med i crewet til dette "Jesus LAN'et". CS er ikke bannlyst, vi har bare ingen offisiell compo i dette. Heller hadde vi ingen offisiell compo i CoD eller annet. Dette falt ut, da vi hadde satt ned aldersgrensen fra 16 til 13 år. Grunnen til at dette skjedde, var at aldersgrensen var for lav i forhold til aldersgrensen på selve spillet(ene). Siden vi da ikke hadde noen underskrifter fra foreldre, kunne vi ikke ha noen compo i dette uten videre. Dette er, og blir, fikset til neste gang.

 

..og for de av dere som fremdeles ser på oss som noen religiøse Jesus-LANere, skader det ikke å komme en tur innom. Går egentlig ikke ann å dømme folk, før man faktisk ha sett hvordan det egentlig er...eller?

Lenke til kommentar

mitt første lan var i en kirke(med koaks), var morro der, det var ikke masse slikt jesus-saker og slikt der, regner med at det ikke skal være det på levende-ord heller, har senere vært med på å delvis arangere det, det er ikke slik de fleste tror, cs spilles, det bannes osv...

 

skulle gjerne ha tatt en tur innom det lanet i bergen, men det er litt langt unna, ca 6 timer i bil :cry:

Lenke til kommentar

Mange artige fordommer. "Vræl!!111 Det er noen sånnE rare kristne som skal arrangere LAN-et. Æsj, det må jo bare bli sååå ræva!!111"

 

Det blir så dumt at det er helt komisk. Tror ikke folk spiller mindre (eller dårligere) om de tror på en Gud. Synes det er positivt at slike samfunn følger med i tiden og tar ungdoms interesser på alvor. Men det er klart, slikt blir vel frontkollisjon med hva enkelte ønsker å tro om "disse teite religiøse". Da er det jo langt enklere og kulere å lire av seg noe om at dette må bli elendig enn å tenke "hei, kanskje mitt bilde av disse folka ikke stemmer helt med virkeligheten".

Lenke til kommentar

Jeg kan godt forstå at folk har fordommer mot religiøse samfunn (tenker da på Levende Ord spesiellt), spesiellt etter all omtalen menigheten har fått i aviser og medier. Hadde jeg selv vært en utenfra, hadde jeg sikkert trodd det samme. Men det betyr ikke at _alle_ er slik, eller i det hele tatt at det som sies i media er sant. Vi vet jo alle at media liker å vende på ting i sin fordel.

 

Sant å sies, senket vi nettopp aldersgrensen med 3 år, slik at omfanget blir større. På denne måten ønsker vi å viderformidle vår kunnskap til neste generasjon.

Jeg tror alle har sundt av å være i en posisjon hvor man er sammen med folk som er mindre en enn selv for å være en støtte og oppmuntring i det de holder på med. Forbilder er viktig!

Lenke til kommentar
Jeg kan godt forstå at folk har fordommer mot religiøse samfunn (tenker da på Levende Ord spesiellt), spesiellt etter all omtalen menigheten har fått i aviser og medier. Hadde jeg selv vært en utenfra, hadde jeg sikkert trodd det samme. Men det betyr ikke at _alle_ er slik, eller i det hele tatt at det som sies i media er sant. Vi vet jo alle at media liker å vende på ting i sin fordel.

 

Sant å sies, senket vi nettopp aldersgrensen med 3 år, slik at omfanget blir større. På denne måten ønsker vi å viderformidle vår kunnskap til neste generasjon.

Jeg tror alle har sundt av å være i en posisjon hvor man er sammen med folk som er mindre en enn selv for å være en støtte og oppmuntring i det de holder på med. Forbilder er viktig!

jeg må faktisk si meg enig! det var et lite men knall lan mange av kameratene mine var redde for det de kaller "forskynnelser" men de drar ikke relgion inn i bildet. forøvrig syntes jeg lanet var vellykket borsett fra at de ikke ble noe kompo :dontgetit: Så neste gang jocke: alle under 15 må legge seg kl 0200 fordi da skal alle "store" guttene/jentene spille dc kompo :D

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar
Sant å sies, senket vi nettopp aldersgrensen med 3 år, slik at omfanget blir større. På denne måten ønsker vi å viderformidle vår kunnskap til neste generasjon.

viderformidle vår kunnskap til neste generasjon = prakke på ungdom "levende ord?"

du gjør deg til bare fordi du har så veldig mye imot de,det han mener er datakunsakper din smygbøg

Lenke til kommentar
Jeg er med i crewet til dette "Jesus LAN'et". CS er ikke bannlyst, vi har bare ingen offisiell compo i dette. Heller hadde vi ingen offisiell compo i CoD eller annet. Dette falt ut, da vi hadde satt ned aldersgrensen fra 16 til 13 år. Grunnen til at dette skjedde, var at aldersgrensen var for lav i forhold til aldersgrensen på selve spillet(ene). Siden vi da ikke hadde noen underskrifter fra foreldre, kunne vi ikke ha noen compo i dette uten videre. Dette er, og blir, fikset til neste gang.

 

..og for de av dere som fremdeles ser på oss som noen religiøse Jesus-LANere, skader det ikke å komme en tur innom. Går egentlig ikke ann å dømme folk, før man faktisk ha sett hvordan det egentlig er...eller?

øhhh?!?! jeg lurer på om det er en jævel som bryr seg om dere har en CS compo der noen 13-14 åringer er med......Tror ikke det nei!!! men hvorfor begynner dere klokka 23.00 ? det er jo litt sent......

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Jeg er med i crewet til dette "Jesus LAN'et". CS er ikke bannlyst, vi har bare ingen offisiell compo i dette. Heller hadde vi ingen offisiell compo i CoD eller annet. Dette falt ut, da vi hadde satt ned aldersgrensen fra 16 til 13 år. Grunnen til at dette skjedde, var at aldersgrensen var for lav i forhold til aldersgrensen på selve spillet(ene). Siden vi da ikke hadde noen underskrifter fra foreldre, kunne vi ikke ha noen compo i dette uten videre. Dette er, og blir, fikset til neste gang.

 

..og for de av dere som fremdeles ser på oss som noen religiøse Jesus-LANere, skader det ikke å komme en tur innom. Går egentlig ikke ann å dømme folk, før man faktisk ha sett hvordan det egentlig er...eller?

øhhh?!?! jeg lurer på om det er en jævel som bryr seg om dere har en CS compo der noen 13-14 åringer er med......Tror ikke det nei!!! men hvorfor begynner dere klokka 23.00 ? det er jo litt sent......

Ungdommene kan godt hende ikke bryr seg, men så lenge dem ikke er myndige/over aldersgrensen, er det foreldrene som er "ansvarlige". Uten at vi har underskrift fra foreldre, om at det er greit at dem spiller spill selv om dem ikke er gammle nok, er det lite vi kan gjøre OM en eller annen forelder skulle komme på døra og være i et litt dårlig humør. Det håper jeg du skjønner? Forresten er det slik med spill, som med kino; vi har ikke lov (norsk lov) å spille/få dem med på slik, så lenge dem er under aldersgrensen. Derimot er det lov "ifølge med voksen" (eller underskrift).

 

Grunnen til at vi begynner så sent, er at vi har ungdomsmøte før. Så kommer vel du kanskje til å si; "Hvorfor har dere ikke LAN under ungdomsmøtet da?". Det har seg av flere grunner. Blant annet er det flere i crewet som er opptatt; noen har ansvar for lyd, andre for lys, samt at noen spiller instrumenter. Dessuten er det et naturlig tidspunkt å begynne på, da folk begynner å ta veien hjemover/hjem til folk i 23-24-tiden (siden vi bruker samme lokalene som ungdomsmøtet, blir det litt crowdy om vi hadde begynnt tidligere).

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...