thomassit0 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 mm =) dette kommer til å bli en helvetes måned... jaja får spille GTA SA osv imellomtida da jeey nå er det snart bare en uke til GTA SA :D Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Half life 1: Source ?? Det er en "re-make" av det orginale Half-Life der man hovedsaklig har byttet ut den gamle 3D-motoren med HL2's SOURCE-motor! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Half life 1: Source ?? Det er en "re-make" av det orginale Half-Life der man hovedsaklig har byttet ut den gamle 3D-motoren med HL2's SOURCE-motor! COOOL..!!!! Da blir det Collective pakken kostet 599 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) betyr det at CE vil bli solgt over disk i norske butikker ??? seriøst jeg er i lykke rus nå.. jeg skal drikke meg mongolid i helga bare for å feire... er det mulig å glede seg så mye ass... : Endret 18. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Angående T-shorten.. Noen som vet hvilken størrelese den kommer i ?? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 XL only... bedre det en small /medium til meg.. muha bruker large.. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det var jo nesten på tide Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Dette spillet kommer til å ta helt av Og Source ikke minst Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) betyr det at CE vil bli solgt over disk i norske butikker ??? Collectors Edition og standard-pakken vil bli solgt i alle relevante norske butikker, CE dog kanskje litt senere enn standard-pakken. *spekulasjon* Endret 18. oktober 2004 av Runebassen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) hmm.. fikk nesten lyst til å kjøpe CE i tillegg til at jeg har bronze pakka på steam lol men nå er det senga vet jeg, jobb imorra.... kan ikke noen her starte en countdown side til hl2 a? el legge inn en link til en.... hadde vært knall gudd nait. Endret 18. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hva skjedde med rettsaken egentlig ? vant vavle eller ? edit: lief.. er så glad at jeg skriver feil Endret 18. oktober 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hva skjedde med rettsaken egentlig ? vant vavle eller ? edit: lief.. er så glad at jeg skriver feil Rettsaken blir ikke avgjort før etter mars 2005 én gang... men det spiller ingen trille nå.. HO HO!! All motions related to discovery must be filed by October 22, 2004.Disclosure of expert testimony [by] November 5, 2004. Discovery completed by November 18, 2004. All dispositive motions must be filed by...November 18, 2004. Settlement conference no later than January 20, 2005. Mediation held no later than February 19, 2005. All motions in limine must be filed by February 21, 2005. Agreed pretrial order due March 9, 2005. Pretrial conference to be held at 4pm on March 11, 2005. Trial briefs, proposed voir dire questions, jury instructions, and findings of fact and conclusions of law [due]...March 16, 2005. Trial date: March 21, 2005. http://www.gamespot.com/news/2004/09/20/news_6107712.html Endret 18. oktober 2004 av Runebassen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen som vet om man får hele collectors edition i posten hvis man bestiller Gold pakken over steam? jeg vurderer dette, men vil ikke ha spillet kun på nedlasting, vil ha det på DVD også Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som vet når de av oss som får HL2 som forsinket bundle kan gjøre regning med å få det i posten? Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Noen som vet om man får hele collectors edition i posten hvis man bestiller Gold pakken over steam? jeg vurderer dette, men vil ikke ha spillet kun på nedlasting, vil ha det på DVD også nix, ingen DVD følger med GOLD! ...men du kan jo brenne en backup-DVD av STEAM-filene og legge det pent i Collector's boxen som du får tilsendt! Endret 19. oktober 2004 av Runebassen Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 dette har jeg ventet lenge på,sier ikke nei til et bra dx9 spill Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Endelig. Blir morsomt å se om spillet lever opp til sine forventninger. hmm jeg har en stygg følelse at det ikke kommer til å bli så bra som folk vil ha det til. Grunn: jo forde nå har vi ventet.. ventet. ventet.. å ja ventet og med all den ventingen går også forventningene opp. Seff har jeg preloada det over steam og kjøpt det. men jeg kommer nok til å holde meg til CS:S jeg. men skal bli morro å se det slite med mitt GF 4 4200 oc litt da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Endelig. Blir morsomt å se om spillet lever opp til sine forventninger. hmm jeg har en stygg følelse at det ikke kommer til å bli så bra som folk vil ha det til. Grunn: jo forde nå har vi ventet.. ventet. ventet.. å ja ventet og med all den ventingen går også forventningene opp. Seff har jeg preloada det over steam og kjøpt det. men jeg kommer nok til å holde meg til CS:S jeg. men skal bli morro å se det slite med mitt GF 4 4200 oc litt da Vel, alle anmeldere så langt har sagt at spillet er bedre enn forventet. Også noen som mener det er bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Endelig. Blir morsomt å se om spillet lever opp til sine forventninger. hmm jeg har en stygg følelse at det ikke kommer til å bli så bra som folk vil ha det til. Grunn: jo forde nå har vi ventet.. ventet. ventet.. å ja ventet og med all den ventingen går også forventningene opp. Seff har jeg preloada det over steam og kjøpt det. men jeg kommer nok til å holde meg til CS:S jeg. men skal bli morro å se det slite med mitt GF 4 4200 oc litt da Vel, alle anmeldere så langt har sagt at spillet er bedre enn forventet. Også noen som mener det er bedre enn orginalen. vel. nå er jeg stor fan av fps spill, men syns MODene til HL var mye bedre en HL selv. Kansje forde jeg syns det er GØRR kjedlig og spille alene. Noe som derimot er morro er CoOP i spill f.eks Unreal, Rune. Tviler på HL2 får en COOP pach, hehe men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg